Suostuisitko muuttamaan miehesi kanssa miehen exän kanssa samaan rappuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ... .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

... .

Vieras
Muutto siis edessä miehen entiseen kotikaupunkiin. Vuokra-asunto tarjonta paikkakunnalla heikohko ja vaihtoehtoina on muuttaa samaan rappuun miehen exän kanssa (tosi kiva asunto) tai samalle kadulle noin 300m päähän exästä (ei niin kiva asunto). Toki miehen edellisen liiton lapsilla helppo tulla käymään meillä kumpaankin paikkaan. Mitäs mieltä?? Itselläni tuo samaan rappuun muutto hieman tökkii, vaikka asialliset välit exän kanssa onkin..

No meidän tapauksessa ei tulis kuuloonkaan, mies haluais muuttaa siihen varmaan vielä vähemmän mitä minä :D

Mutta jos sua ei haittaa, että joskus saatat exään törmätä ni muuttakaa ihmeessä siihen kivempaan asuntoon. Luultavasti törmäilet siihen exään muutattepa sit kumpaan tahansa

Varmaan riippuu paljolti siitä minkäläiset teidän välit on, miehen ja hänen exänsä, sinun ja miehen exän? Jos tulette toimeen keskenänne, niin en näkisi asiassa mitään ongelmaa. Miten miehesi suhtautuu mahdolliseen muuttoon exän naapuriin? Tietääkkö ex muuttoaikeista? Kyl mä valitsisin sen kivemman asunnon miehen exän naapurista jos välit ok ja asia on ok kaikille osapuolille. Ei kai sillä oo mitään väliä onko seinänaapuri vai asuuko 300metrin päässä? Varmasti exään tulette törmäämään vaikka asuisitte 300metrin päässä hänestä.

Meillä minun exäni ja hänen naisensa asuu naapurissa. Alkukankeuden jälkeen tämä on osottautunut hyväksi jutuksi :) apua saamme ja myös me annamme heille apua tarvittaessa

Tää riippuu kyllä niin tapauksesta, oman exäni kanssa pystyttäis asumaan naapureina oikein hyvin, olis tosi hyvä ratkaisu eikä miestänikään haittais. En tiedä et haittaisko exäni uutta naista...

Jos ollaan hyvissä väleissä eikä mitään kaunoja muutenkaan, niin hyvin vois onnistua tuollainen :) Olispa lapsella vanhemmat lähellä :D

Vaikka nyt olisi asialliset välit niin kyllä ne siitä muuttuisi jos samaan rappuun muutatte. :D
Oikea kauhuskenaario. En todellakaan muuttaisi. Koko homma menisi kyttäämiseksi. Muuttakaa sinne 300m päähän ja saat oman rauhan.

Yhteistyössä