Suosituksia yksityisklinikasta Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja revontulet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

revontulet

Uusi jäsen
28.09.2015
8
11
3
Hyvät naiset, auttakee! :)Pitäisi nopealla aikataululla valita yksityinen klinikka Helsingissä, kolmanteen IVF-hoitoon. Apua klinikan valintaan?

Asioita joita arvostamme: lääkäri ei vaihdu joka käyntikerralla. Hoitava lääkäri on perillä asioistamme eikä kysy minulta kesken ultraamisen että mitä tutkimuksissani onkaan aiemmin selvinnyt (eli lääkäri joko ehtisi perehtyä tietoihini ennen vastaanottoa tai sitten muistaisi jotain aiemmista käynneistäni). Eli yksilöllistä hoitoa, juuri meidän taustaan sopien.

Lisäksi olisi kivaa jos ajat eivät ole joka kerta 30-80 minuuttia myöhässä. Olisi mukavaa jos voin soittaa ajanvarausta tai muuta asiaa muulloinkin kuin parina hikisenä soittotuntina. Olisi mukavaa jos ei joutuisi milloin mistäkin syystä odottamaan hoitoon pääsyä.

Kiitos etukäteen kommenteista!!

Hyvät naiset, auttakee! :)Pitäisi nopealla aikataululla valita yksityinen klinikka Helsingissä, kolmanteen IVF-hoitoon. Apua klinikan valintaan?

Asioita joita arvostamme: lääkäri ei vaihdu joka käyntikerralla. Hoitava lääkäri on perillä asioistamme eikä kysy minulta kesken ultraamisen että mitä tutkimuksissani onkaan aiemmin selvinnyt (eli lääkäri joko ehtisi perehtyä tietoihini ennen vastaanottoa tai sitten muistaisi jotain aiemmista käynneistäni). Eli yksilöllistä hoitoa, juuri meidän taustaan sopien.

Lisäksi olisi kivaa jos ajat eivät ole joka kerta 30-80 minuuttia myöhässä. Olisi mukavaa jos voin soittaa ajanvarausta tai muuta asiaa muulloinkin kuin parina hikisenä soittotuntina. Olisi mukavaa jos ei joutuisi milloin mistäkin syystä odottamaan hoitoon pääsyä.

Kiitos etukäteen kommenteista!!

Itsellä on kokemusta Dextrasta Helsingistä, ja voin lämpimästi suositella. Kannattaa itse googletella heidän lääkäreistä kuka tuntuisi eniten siltä omalta lääkäriltä. Meitä hoitaa Niklas Simberg ja hänen lisäksi koko hoitohenkilökunta on aivan ihanaa. Ollaan helposti saatu aika sovitettua meidän töiden mukaan, koskaan ei ole ollut ajat myöhässä. Ja meidät otetaan aina siellä yksilöinä, eikä osana jotakin massaa. Ollaan oikeastaan innoissaan, kun käydään siellä ja aina käynnin jälkeen on hyvä ja rauhallinen fiilis.

• Tykkää
Reactions: revontulet
Minä uskon, että nuo toiveesi täyttyvät kyllä melkein missä vain yksityisellä klinikalla - niissä on ihan eri meininki kuin julkisella puolella. :) Ainakin itse olen saanut kahdessakin eri paikassa oikein hyvää ja yksilöllistä hoitoa, asioihini on paneuduttu huolella, hoidot on edenneet tosi ripeästi jne. Aikataulut on myös pitäneet. Omalla kohdallani valintaan vaikutti osaltaan niinkin arkinen asia kuin klinikan sijainti - siellä kun joutuu ramppaamaan aika usein ja välillä kesken työpäivänkin, niin on mukavaa jos matka ei ole kovin hankala.

Tällä hetkellä olen itse hoidossa Mehiläinen Felicitaksessa ja ollut paikkaan tosi tyytyväinen. Lääkärini Tarja Olkinuora paneutuu todella huolella asioihin ja on myös ihmisenä erittäin mukava ja empaattinen. Voin suositella!

• Tykkää
Reactions: revontulet
Olen itse ollut myos Dextran asiakas viime syksyna, oma laakari Eero Varila. Olen aivan myyty koko klinikan toiminnasta, en pelkastaan sen takia, etta siella on nyt sitten onnistunut hoidot vihdoin vuoden naikkarilla tahkoamisen jalkeen vaan myos sen takia miten hienosti kaikki siella hoidettu eli miten hyvaa, sydamellista ja asiantuntevaa palvelua olen saanut!
Eero on selkeasti viela kaikkien vuosien jalkeenkin todella fiiliksissa omasta hommastaan ja se sai aina itsellekin toiveikkaan olon, lahdin aina sielta hymy naamalla pois :) oli haikeaa kayda siella varhaisultrassa kun mietin, etta eiko sinne tarvikaan enaa menna :LOL:

Minä liputan myös dextran ja Eero Varilan puolesta. Olen tosiaan käynyt 4:llä eri lapsettomuuslääkärillä kahteen eri otteeseen vuosina 2000-2002 ja 2013-2016. Eerolla on vain joku taito valaa uskoa ja kertoa uusista menetelmistä.

Dextralla on myös hoitohenkilöstö aivan ihanan empaattisia, ovat kyllä täysin omalla alallaan.

Klinikalta järjestyy aika lyhyelläkin varoitusajalla ja lääkärille voi jättää soittopyynnön. Ei tähän pysty enempää ylistyssanoja kirjoittamaan muuta kuin, että suosittelen lämpimästi (y)

Hyvät naiset, Kiitoksia kommenteista!! :) Taisin ainakin saada varmistuksen sille, että siirrymme yksityiselle. Nämä kommentit vahvistivat muutenkin omaa mielikuvaani siitä minne voisimme siirtyä hoitoon. Ehkä nyt koittaa se aika kun menemme hoitoon yhdessä ja yhtenä. On tuntunut jokseenkin erikoiselta, kun mies on lääkäreille kuin ilmaa. Olemmekin päätyneet edellisissä hoidoissa siihen, että hän ei ole ollut mukana vastaanotolla vaan ainoastaan punktiopäivinä hoitamassa oman tärkeääkin tärkeämmän osuutensa. :love:

Niin paljon on kuitenkin tapahtunut että tuo henkinen puolikin alkaa tulla tärkeämmäksi - jos teemme muutenkin kaiken yhdessä niin miksi tämä elämän tärkein asia tehtäisiin jotenkin muuten. Jospa se lääkäri jonka valitsemme, ottaisi meidät vastaan yhtenä kokonaisuutena.

Vaikka nainen on se, jota piikitellään jne, niin olen kyllä sitä mieltä että ei tää helppoa ole miehellekään (vaikkei asiasta puhutakaan). Ajattelisin että tämä hoitopaikan muutos voisi tuoda jonkinlaista henkistä helpotusta myös hänelle. Niin ja kyllä muuten miehestäkin voi kuulemma tuntua pahalta kun udellaan lapsiasioista. Voi kunpa ihmiset olisivat varovaisia puheissaan. Itsellä jäävät utelut ja tökeröt kommentit sanatarkasti mieleen ja en pääse niistä yli. Taino kai sekin on asiasta ylitsepääsemistä, jos vähennän kanssakäymistä niiden kanssa, jotka mieltäni eniten pahoittaa idiooteilla kyselyillä..:whistle: :mad:

Dextralle ääni täältäkin, Aavassa oltiin aiemmin ja saman lääkärin perässä lähdettiin Dextraan Tulenheimo-Silfastin Annikan hoiviin. Naistenklinikalla ei todellakaan oteta yksilönä ja tapaamani lääkärit ovat suorastaan järkyttävän töykeitä, joten yksityiselle ja Dextralle menee oma ääneni.

Mulla naikkarilla lääkärit oli mukavia mutta etäisiä ja kaavoihin kangistuneita. En just tykännyt että ne vaihtuu koko ajan. Mulle tehtiin siellä 1 tuoresiirto ja 6 PAS ilman mitään tulosta. Plus 50% alkioista kuoli sulatuksen... Mulla ei sitten ollut mielenkiintoa odotella milloin mahdollisesti pääsisi toiseen IVF:ään 'joskus' eikä luottoa että siellä toisellakaan kierrolla mitään tapahtuisi joten vaihto tehtiin samana päivänä kun kuulin että viimeinen naikkarin alkio kuoli sulatuksen.
Dextralla elämäni eka plussa ekasta tuoresiirrosta (tosin kemiallinen) ja ekasta PASsista plussa joka on nyt jo pitkällä. Mietitty vaan miehen kanssa että olikohan sillä jokin tarkoitus että vuosi turhaan tahkottiin naikkarilla, kun olisi vain suoraan voinu mennä dextralle ja onnistua mahdollisesti hyvin paljon aiemmin :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä