Mikä on Rinki-syöttötuoli? Ei ole tullut aiemmin vastaan, kiinnostuin.Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 19:23 Pollianna kirjoitti:Meillä on toi uusi Rinki-syöttötuoli ja ollaan kyllä oltu siihen tyytyväsiä, kun se on musta hirmu hyvännäköinenkin (meillä on turkoosina se). Siitä saa jakkaran kun syöttötuolia ei enää tarvii, mikä on mun mielestä aika kätevää. Eli mä suosittelen puolestaan sitä.
me käytiin ostamassa tuo,ilmeisesti juuri sama.hyvä on ollut =)Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 13:43 vieras kirjoitti:meillä tt:n halpisversio ja on ollut tosi hyvä.eipä ole kaatunut kertaakaan vaikka miten lapset ovat ponnanneet pöydästä vauhtia.tämä tuoli myös kasvaa lapsen mukana.citymarket myy tätä 99?,nyt tarjouksessa 50? eli paljon halvempi kuin tt ja ajaa ihan samaa asiaa.
Myös minä suosittelen. Esikoisella oli tämä syöttis, mutta oli jo tosi vanha (meille tullut käytettynä, kuten myös edelliseen perheeseen), joten muovi haurastui ja syöttis hajosi, enkä enää kohta 2-vuotiaalle ostanut uutta, joten käytettiin n. vuosi vielä mummolasta löytynyttä niemen tehtaan perussyöttistä. Nyt kun kakkonen tulossa olen ostanut uudemman Futuran, enkä pois vaihtais. Syottiksessä on oma muovinen irroitettava pöytä/tarjotin, eli lapsi ei paukuta keittiön pöytää naarmuille. Jos jotain kaatuu se pysyy myös tarjottimella. Muovituoli helppo käyttää suihkussa tarvittaessa. Syöttis on tukeva, vaikkakin kohtalaisen kevyt siirrellä. Tuoli on helppo pakata mukaan vaikkapa jonnekin juhliin, kun menee litteäksi. Kun lapsi alkaa kiikkumaan syöttiksen voi laskea alempaan asentoon, jolloin muksu ei tipu korkealta. Kaikin puoli tosi hyvä syöttis!Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 17:44 Tättäkuu kirjoitti:Nyt 13-vuotiaalla pojallani oli aikoinaan Cam Futura-syöttötuoli ja ihastuin siihen niin paljon, että ostimme myös iltatähdellemme äskettäin Futura-tuolin. Voin suositella.