Suosittele selluliittivoidetta tai muuta niksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äide"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äide"

Vieras
Suositelkaas jotain selluliittivoidetta jonka olette todenneet hyväksi.
Juu, ja tiedän ettei ne varsinaisesti poista selluliittia, mutta jotkut sanoo sen kuitenkin muuttuvan vähemmän näkyväksi voiteilla.

Muitakin niksejä saa kertoa. Itse jumppaan, syön terveellisesti, juon paljon vettä ja ylipainoakaan ei ole, mutta tuota perunapeltoa silti jalat täynnä. Nyt tuli himo käydä täyteen taisteluun ja katsoa saako sen jollain konstilla selätettyä tai edes siedettävän näköiseksi. Mihinkään kalliisiin hoitoihin ei ole varaa, mutta ehkä jonkun rasvan vois raaskia ostaa.. :)

Olen kuullut et ahkera kuivaharjaus, vihreän teen lipitys ja kahvinpuruista tehdyn vartalohieronta-aineen käyttö auttais. Itse en ole kokeillut kuin satunnaisesti, olen tosi huono tekemään noita juttuja säännöllisesti et vois jotain tuloksia nähdä.

Minä uskon vain aivan älyttömän rankkaan treeniin. Siis kuntosalille ja juoksulenkille. Muut on rahan tuhlausta ja itsensä pettämistä ellei rasvaimu -linjalle sitten halua lähteä

Hiilarit pois ja kunnon juoksulenkkii 3*vko ja salitreeni 2-3*vko. Ja treeni sit ihan tosissaan. Jalkakyykyt ym. kunnolla. Itsellä toimi mutta selluliitti myös palaa takaisin helposti.

Vedän ihan tosissaan hikijumppaa kotona lähes päivittäin. Juoksun olen joutunut lonkkien takia jättämään.
Rasvaimun olen kuullut jopa pahentavan selluliittia enkä nyt semmoiseen lähtisi muutenkaan.
Kuivaharjausta vois tähän tietty vielä kokeilla ja teetä lipittelenkin päivittäin (ehkä jopa liikaakin).

Jotkut kuitenkin väittää, että noilla voiteilla iho muuttuu jotenkin erillaiseksi eikä kaikki kuhmut niin näy. Onko kellään tällaista kokemusta?

[QUOTE="vierailija";29692876]Minä uskon vain aivan älyttömän rankkaan treeniin. Siis kuntosalille ja juoksulenkille. Muut on rahan tuhlausta ja itsensä pettämistä ellei rasvaimu -linjalle sitten halua lähteä[/QUOTE]

Todellakin, kova treeni toimi minulla 34 vuotiaaksi asti. Selluliittia ei ollut missään, mutta sitten sain kaksi lasta ja kilpailu-urani loppui. Johan alkoi näkyimään sellua reisissä ja takapuolessä. Voi ällö.

Yhteistyössä