Suosittele lastenvaatekauppaa netissä? Eli vaatteita vauvoille ja taaperoille kaivataan :)

"mona"
No oikeesti vaikka mitä, etenki taaperoille. Jos oot facebookissa, niin suosittelen liittymään kauppojen sivustoihin niin saat alekoodeja. Aina on jossain ale-koodi voimassa (ilmaiset postikulut/ joku alennusprosentti).

Mun suosikkeja ainakin Wilmis, Jeriika, Lillis, Karpalo,Caacabaana. Edellämainituissa usein alekoodeja Ja sit tietty keltainen norsu, sisukas, Niilo Ilo..
 
"pieras"
Olen varmastikin jotenkin rajoittunut mutta ihan kauheen hintasia vaatteita!! Kävin katsomassa tuolla Babyshopissa, eikä tulisi mieleenkään ostaa parilla kympillä yhtä bodyä mikä on kerran päivässä puklussa ja soseessa ja pieni kuukauden jälkeen... Merkkituote tai ei.
 
"alma"
[QUOTE="pieras";27471869]Olen varmastikin jotenkin rajoittunut mutta ihan kauheen hintasia vaatteita!! Kävin katsomassa tuolla Babyshopissa, eikä tulisi mieleenkään ostaa parilla kympillä yhtä bodyä mikä on kerran päivässä puklussa ja soseessa ja pieni kuukauden jälkeen... Merkkituote tai ei.[/QUOTE]

Sun ei sitten kannata katsoa tuota childrensalonia ;-)
 
"vieras"
[QUOTE="pieras";27471869]Olen varmastikin jotenkin rajoittunut mutta ihan kauheen hintasia vaatteita!! Kävin katsomassa tuolla Babyshopissa, eikä tulisi mieleenkään ostaa parilla kympillä yhtä bodyä mikä on kerran päivässä puklussa ja soseessa ja pieni kuukauden jälkeen... Merkkituote tai ei.[/QUOTE]

Erikoinen taapero sinulla jos vaatteet jää jo kuukauden jälkeen pieniksi, kannattaa ostaa kasvunvaraa. Itse ostan mielelläni sen kahdenkympin tai kolmenkympin paidan, kun tiedän, että se oikeasti kestää niitä päivittäisiä pesuja ja sitten kun se on pieni, sen voi antaa eteenpäin. Kamalan epäekologista ostaa halpa vaate joka menee parin kuukauden päästä roskiin.
 
"nenna"
[QUOTE="alma";27471891]Sun ei sitten kannata katsoa tuota childrensalonia ;-)[/QUOTE]

Oli ihan pakko käydä vilkaisemassa :O Hirveen hintaisia vaatteita :O
Ei tulis mieleenkään ostaa jotain peittoa joka maksaa yli 100€, kun se on käytössä niin lyhyen aikaa.
Onhan noissa toki tosi nättejä vaatteita, mutta kyllä niitä nättejä saa halvemmallakin, meilläkin on mekkoja + söpöstelytakkeja, joilla on ollu hintaa max. 20€ :D
 
"mie"
[QUOTE="vieras";27472102]Erikoinen taapero sinulla jos vaatteet jää jo kuukauden jälkeen pieniksi, kannattaa ostaa kasvunvaraa. Itse ostan mielelläni sen kahdenkympin tai kolmenkympin paidan, kun tiedän, että se oikeasti kestää niitä päivittäisiä pesuja ja sitten kun se on pieni, sen voi antaa eteenpäin. Kamalan epäekologista ostaa halpa vaate joka menee parin kuukauden päästä roskiin.[/QUOTE]

Totta!

Ostat markettivaatteen, joka maksoi 10€ --> menee pesuissa sen näköiseksi että saat siitä kirppiksellä 0,50-1€ tai sitten joudut laittamaan sen pesurätiksi.
Ostat merkkituotebodyn 20€:lla --> pesetja käytät ja peset ja käytät ja myyt sen lähes uudenveroisen näköisenä kirppiksellä 15€ hinnalla. :)
 
"vieras"
Kaikenlaisia ja -hintaisia merkkejä on tullut osteltua ja kahden lapsen kokemuksella olen todennut, että paras hintalaatusuhde on H&M:n vaatteilla. Ulkovaatteet sitten erikseen, niissä tosiaan kannattaakin maksaa enemmän, samoin kengistä. Koskaan et saa käytetystä bodystä 15 euroa ellet satu löytämään ostajaa, joka on ihan hurahtanut sekopää.
 
Ikinä en maksaisi käytetystä paidasta tms 15 euroa, huh huh... Hirvee homma muutenkin noissa käytettyjen kaupittelussa ja vielä vaikeampi saada niitä kaupaksi tuollaiseen hintaan. Itsekin ostelen kyllä kirpparilta, mutta just parilla eurolla, kalliimmat saa jäädä kun mieluummin ostan samalla hinnalla uuden "ei-merkkivaatteen" :)

Ihan perus tutan, lindexin ja h&m:n vaatteetkin on meillä kyllä kestäneet ahkeraa pesua ja menevät siistin näköisinä ainakin kahdelle lapselle.

Satunnaisesti voin ostella kalliimpaakin, varsinkin alesta, mutta taaperon vaatteisiin tulee aika helposti tahroja joita ei aina saa pois vaikka mitä tekisi, joten liian kalliita vaatteita ei kannata ostaa kun harmittaa jos ne menee pilalle...
 
"Annika"
H&m vaatteet on hintalaatusuhteeltaan yllättävä hyviä, niillä on nettikauppa.. Kuin myös lindex, ellos jne. H&m vaatteeita löytyy paljon ihan ok kuntoisina kirppareilta, joten kai ne kestää käyttöäkin.

Tietty huuto net on mun lemppari 'nettikauppa'
 
äippä x2
Ikinä siis ikinä en maksais mistään käytetystä paidasta, oli sitten mikä tahansa merkki, niin 15€ en koskaan! meillä on käytetty niitä kalliita kun niitä halpojakin vaatteita eikä meillä kyllä ne halvat vaatteet oo ikinä menny niitten pesujen aikana huonoiks, kestäny ihan yhtälailla pukluja ym ku ne kalliitkin
 
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja äippä x2;27474121:
Ikinä siis ikinä en maksais mistään käytetystä paidasta, oli sitten mikä tahansa merkki, niin 15€ en koskaan! meillä on käytetty niitä kalliita kun niitä halpojakin vaatteita eikä meillä kyllä ne halvat vaatteet oo ikinä menny niitten pesujen aikana huonoiks, kestäny ihan yhtälailla pukluja ym ku ne kalliitkin
Voi kuule, en minäkään! Mutta myynyt olen kyllä käytettyjä merkkivaatteita (sisävaatteita), joista olen saanut 15-30€ KÄYTETTYNÄ...mm. Me&I, Polarn O Pyretiä, Lindexiä, Småfolkia, Cupcakea...Ei hullumpi jälleenmyyntiarvo noilla. :)
 

Yhteistyössä