Suosittele jotain...?

No en mäkään mistään kauhean raskaista tuoksuista pidä. Mun suosikkeja ovat esim. Elizabeth Ardenin tuoksut kuten Green Tea, After Five (uutuustuoksu) ja Fifth Ave. Sitten tuo Emporio Armanin She ja Ralph Laurenin Romance ovat aina vaan mun suosikkejani. Nyt en muista että minkä valmistajan tuo White Linen-niminen tuoksu oli mutta sekin kuuluu mun suosikkeihini. =)
 
Omia raikkaita suosikkejani ovat myös Laura (joskus monta vuotta sitten, mutta voisin vieläkin käyttää), Mexx, JLo:n Still (ehkä vähän hienompiin hetkiin) ja tällä hetkellä ehdoton suosikkini on Guccin Envy. Olen myös käyttänyt Bossin Woman-tuoksua, joka on aika raikas verrattuna uudempiin Bosseihin. Kohta pitäisi taas löytää joku uusi tuoksu... Vaikeeta kyllä suositella, kun sama parfyymi tai Edt ei tuoksu samalta eri ihoilla.
 
Calvin Kleinin Truth on sellainen mielenkiintoinen tuoksu. Mutta ihan paras ja edullisin arkituoksu on Celine Dionin perustuoksu jota saa ihan tavan päivittäistavarakaupoista. Maksaa vähän päälle 20 ? sellainen 30 ml:n pullo eikä aiheuta päänsärkyä tms. Eikä siis rahapussikaan kepene ihan suotta. Ja sopii taatusti päiväksi. Illaksi sitten voipikin säästää nuo arvokkaammat. :whistle:
 
harmaana
En osaa suositella mutta varoitan, että älä liian voimakasta osta. On paha olla kovin voimakkaasti tuoksuvan ihmisen lähellä.
Yhdellä myyjällä kaupassa oli tosi väkevää hajuvettä ja se tuoksui matkojen päähän. Oli hiukan tukalaa asetella ostoksia liukuhihnalle siinä lemussa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 09:00 harmaana kirjoitti:
En osaa suositella mutta varoitan, että älä liian voimakasta osta. On paha olla kovin voimakkaasti tuoksuvan ihmisen lähellä.
Yhdellä myyjällä kaupassa oli tosi väkevää hajuvettä ja se tuoksui matkojen päähän. Oli hiukan tukalaa asetella ostoksia liukuhihnalle siinä lemussa.
Suosin ja käytän vain kevyitä tuoksuja.saan lähes migreenikohtauksen jos jouduin olemaan liian voimakkaassa hajuvesien tuoksuissa muutamaa minuuttia pitempään.Täältä onkin tullut hyviä vinkkejä tuoksuista.Ei muuta kuin nuuhkimaan..kiitos kaikille vastanneille
:wave:
 
Mulla kanssa toi migreeniongelma... Joudun aina tuoksuttelee ja testailee kaupassa että tuleeko päänsärkyä heti vai kotona vai ei ollenkaan. Hajuvesiosastojen lemussa vain on painajaismaista olla! Itselle on sopinut Ralph Laurenin Romance, YSL:n Vice Versa ja Armanin she. Marketista löysin just jonkun halpis Green Tea tuoksun joka on niin kevyt että sopii hyvin päiväkäyttöön ja töihinkin. Kamala kun miehenkin tuoksut pitää valita mun herkän pään mukaan... B) Jos jollain on kevyistä tuoksuista vinkkejä niin :wave: Esim. Escadat ei sovi ollenkaan.
 

Yhteistyössä