No itse yleisesti ottaen tykkään kotimaisista/haluan suosia kotimaisia leffoja. Suosikkeja on myös esim. Big Fish, Tahraton mieli, Sekaisin Marista, Kaunis mieli, joitakin nyt mainitakseni...Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Lähdet liikenteeseen väärin. Sinun pitää ensin itse luetella niitä elokuvia, joista pidät ja sitten kysyä mitä sinulle tällä pohjalla suositellaan.
Esimerkiksi tässä ketjussa ei ole tullut mielestäni yhtään katsomisen arvoita pätkää.
onko tuo night at the museum oikeasti hauska? Vähän epäilyttää?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:p.s rakastan sinua, vihreä maili, hokkarihemmot, she's the man, next, mindhunters, night&museum, numero 23, waterworld, apocalypto
Voi, niitä on niiiiiiin paljon.. Tossa vain muutama lueteltuna meidän leffakokoelmasta.
Ei ollu ainakaan minun mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja leffa:onko tuo night at the museum oikeasti hauska? Vähän epäilyttää?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:p.s rakastan sinua, vihreä maili, hokkarihemmot, she's the man, next, mindhunters, night&museum, numero 23, waterworld, apocalypto
Voi, niitä on niiiiiiin paljon.. Tossa vain muutama lueteltuna meidän leffakokoelmasta.
onko toi numero 23 jim carreyn leffa?Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:saatte suudella sulhasta, kungfu panda, numero 23..
Tahraton mieli on näkemättä, mutta laitan jotain:Alkuperäinen kirjoittaja leffa:No itse yleisesti ottaen tykkään kotimaisista/haluan suosia kotimaisia leffoja. Suosikkeja on myös esim. Big Fish, Tahraton mieli, Sekaisin Marista, Kaunis mieli, joitakin nyt mainitakseni...
Aloituksessasi oli myös että jänniä... Vai pitääkö noi kaikki mainitsemasi olla samassa leffassaAlkuperäinen kirjoittaja leffa:onko tuo night at the museum oikeasti hauska? Vähän epäilyttää?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:p.s rakastan sinua, vihreä maili, hokkarihemmot, she's the man, next, mindhunters, night&museum, numero 23, waterworld, apocalypto
onAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:onko toi numero 23 jim carreyn leffa?Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:saatte suudella sulhasta, kungfu panda, numero 23..
Jos saa vähän jännittää, ilman että on kuvottavaa, niin suosittelen vieläAlkuperäinen kirjoittaja qaz:Tahraton mieli on näkemättä, mutta laitan jotain:Alkuperäinen kirjoittaja leffa:No itse yleisesti ottaen tykkään kotimaisista/haluan suosia kotimaisia leffoja. Suosikkeja on myös esim. Big Fish, Tahraton mieli, Sekaisin Marista, Kaunis mieli, joitakin nyt mainitakseni...
kolja
belle epoque
jalla jalla
the science of sleep
american beauty
Nyt tuli niitä hyviä elokuvia...Alkuperäinen kirjoittaja w:Dancer in the dark
Unelmien sielunmessu
Sininen
Persepolis
Musta jää
Juno
Sinä elävä
Sovitus
2 päivää Pariisissa
Volver
Mikä tyyli suosikki?
Tuolta listalta en katsoisi varmaan itse yhtäkään...Alkuperäinen kirjoittaja leffa:onko tuo night at the museum oikeasti hauska? Vähän epäilyttää?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:p.s rakastan sinua, vihreä maili, hokkarihemmot, she's the man, next, mindhunters, night&museum, numero 23, waterworld, apocalypto
ei...siis luulin, et toi on komedia, mut siis onko se jännityselokuva?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmaana:Aloituksessasi oli myös että jänniä... Vai pitääkö noi kaikki mainitsemasi olla samassa leffassaAlkuperäinen kirjoittaja leffa:onko tuo night at the museum oikeasti hauska? Vähän epäilyttää?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:p.s rakastan sinua, vihreä maili, hokkarihemmot, she's the man, next, mindhunters, night&museum, numero 23, waterworld, apocalypto
Voi, niitä on niiiiiiin paljon.. Tossa vain muutama lueteltuna meidän leffakokoelmasta.![]()
se on komedia/seikkailu..Alkuperäinen kirjoittaja leffa:ei...siis luulin, et toi on komedia, mut siis onko se jännityselokuva?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus harmaana:Aloituksessasi oli myös että jänniä... Vai pitääkö noi kaikki mainitsemasi olla samassa leffassaAlkuperäinen kirjoittaja leffa:onko tuo night at the museum oikeasti hauska? Vähän epäilyttää?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:p.s rakastan sinua, vihreä maili, hokkarihemmot, she's the man, next, mindhunters, night&museum, numero 23, waterworld, apocalypto
Voi, niitä on niiiiiiin paljon.. Tossa vain muutama lueteltuna meidän leffakokoelmasta.![]()
No jos et ole yhtäkään katsonut niin et voi tietääAlkuperäinen kirjoittaja Heh:Tuolta listalta en katsoisi varmaan itse yhtäkään...Alkuperäinen kirjoittaja leffa:onko tuo night at the museum oikeasti hauska? Vähän epäilyttää?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:p.s rakastan sinua, vihreä maili, hokkarihemmot, she's the man, next, mindhunters, night&museum, numero 23, waterworld, apocalypto
Makuja on todellakin monenlaisia.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel