Suosittele: hyvä hammaslääkäriasema Helsingissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja freya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

freya

Vieras
Pitäisi lähteä paikkaamaan hammasta, enkä oikein tunne Helsingin hammaslääkäreitä. Mikä olisi hyvä hammaslääkäriasema Helsingissä, keskusta-länsi/luoteis-Helsinki -akselilla? Pelkopotilaan hoito plussaa!

Kiitos avusta!

Mä käyn Oral-ketjussa (tosin Lahdessa) mutta ovat ok, saa kaikki samasta ja kun kertoo pelostaan, eivät rutkuta hampaiden kunnosta vaan sanovat asiallisesti tilanteen :ashamed: ja kelakorvauksen saa heti pois

Näkinhammas Hakaniemessä. Ja sieltä erityisesti Esa Bergqvist, aivan mahtava lääkäri. Juuri tänään kävin ja olen itse pelkopotilas. Esa ottaa huomioon!

Pitäisi lähteä paikkaamaan hammasta, enkä oikein tunne Helsingin hammaslääkäreitä. Mikä olisi hyvä hammaslääkäriasema Helsingissä, keskusta-länsi/luoteis-Helsinki -akselilla? Pelkopotilaan hoito plussaa!

Kiitos avusta!

Ebelling hammaslääkärit Ruoholahdessa! Löytyy erikoistumista pelkopotilaisiin, jo vastaanoton työntekijät huomioivat pelon.

Hammas Mehiläinen. Olen käynyt Mehiläisen hammaslääkärillä jo useta vuodet. Todellisista ongelmatilanteistakin olen selvinnyt vähin menetyksin erittäin asiantuntevan hammaslääkärin ja hammashoitajien avuilla. Käyn säännöllisesti saman hoitavan lääkärin luona vuositarkastuksissa.

Yhteistyössä