Suosittele edullista kakkosautoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MyyMuikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MyyMuikkunen

Jäsen
11.08.2008
136
0
16
Perheessämme on tällä hetkellä kaksi uudehkoa autoa, joihin menee ihan liikaa rahaa... Kakkosautoksi kelpaisi joku vaatimattomampikin, joka olisi niin edullinen, että sen saisi hyvin nopskan maksettua pois, tai kuukausierän ainakin hyvin pieneksi.

Kakkosauto tulisi näin ollen olla varmaan vähän vanhempi. Suosittele autoasi, mikä on hyväksi havaittu, vaikka onkin jo ikää ja kilometrejä kertynyt! Vai lieköhän tässä merkillä merkitystä, onko se aina yksilöstä/ tuurista kiinni, millaisen saa...?

mutta minä ostin itselleni autoksi Nissan Almeran joitain vuosia sitten..auto ollut vain yhdellä omistajalla ennen mua..kilometrejä oli 125 000km..ja sillon ikää oli vajaa 5v..nyt auto 11v vanha..kilometrejä kasassa reilu 225 000km..koskaan ei ole hajonnut..vuosihuollon olen teettänyt aina..nyt vasta tänä vuonna tehtiin isompi remppa..varaosat edullisia..

ni se sain ollan max 3v vanha..mutta silti edelleen fiilis,että Nissanissa pysyisin..

meillä kotona ajossa Volkkarin Golf, Nissan Almera,2 x Toyotan maasturit,joilla ikää 20-30v..

Täältä löytyisi Fiat Punto 2002 ajettu n. 75000 km. Ollut meillä kakkosautona mutta nyt ei enää tarvita. 5 ovea löytyy joten lapset saa helposti takapenkille. Olen ollut erittäin tyytyväinen Puntoon, pieni mutta silti ei kopperon tuntuinen auto. Suosittelen!

Vielä muita...?
Mulla on tällä hetkellä Citroen C4 vm. 2005 ja ajettu vain 24tkm...
Arvatkaapa onko vaikea alkaa vaihtamaan "huonompaan"...?
Pakko vain saada noita kuluja karsittua! :(

katso autotalli.com, vaikka ostohinnan mukaan. Vakuutusmaksuhan riippuu moottoritilavuudesta. Jos ostat jonkun Kian tai Suzukin jossa alle 1.0 moottori niin ei ole kalliit vakuutukset eikä vie paljoa bensaa. Ja kun vaihdat huonompaan saat varmaan välirahaa reilusti takaisin! Auto se vaan on...

Alkuperäinen kirjoittaja vertaile!:
katso autotalli.com, vaikka ostohinnan mukaan. Vakuutusmaksuhan riippuu moottoritilavuudesta. Jos ostat jonkun Kian tai Suzukin jossa alle 1.0 moottori niin ei ole kalliit vakuutukset eikä vie paljoa bensaa. Ja kun vaihdat huonompaan saat varmaan välirahaa reilusti takaisin! Auto se vaan on...

Niin, tossa Citikassa on lainaa jäljellä varmaan just sen, minkä arvoinen se on, eli ei oo tulossa "välirahaa" mulle... Just tuosta autolainasta haluaisin eroon ja tietysti ei haittais, jos auton käyttökustannuksiinkin menis vähemmän, eli bensaan, vakuutuksiin jne. Ja Citikan huolto & varaosat on muuten aika hyvän hintaisia! Tuulilasin pyyhkimet esim. 84?!

Nissan Micra löytyy itseltäni, tosin "uutena" ostettu. Edullinen ja oikein näppärä ja hyvä kaupunkiauto, kuluttaa vähän ja vakuutuksetkin suht edulliset. Uusi maksaa noin 14000 euroa, omani ostin 6 kk vanhana koeajoautona.

Yhteistyössä