Suosittele 4-ovista pikkuautoa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nyt olisi ostoslistalla vähänkäytetty pikkuauto, mutta kuitenkin 4-ovisena (helpompi laittaa lapset istuimeen) ja bensakoneella. Mikä olisi hyvä merkki/malli?

Toyota yaris 1.4 diesel tai miksei bensakin. Vaikka litran koneellakin käy, mutta ne on aika hissukoita. 1.4 on tosi tehokas.
Mulla oli eka yaris vm 00 ja ajoin sillä 10-vuotta, yli 300t tuli mittariin. Auto kuin unelma. Sitten halusin uuden auton ja mulla on 2010 vuoden yaris ollut yli vuoden ja tosi hyvä.
Yaris on väittisin luotettavin "pikkuauto"

Volkkareista suosittelisin ainoastaan Jettaa, mikä on nykyään ainut hyvä volkkari. Se on tosi iso. Itse en poloa ostaisi.
Suosittelisin myös Toyota Yarista, koska on yllättävän tilava ja varmasti hyvä. Turvallisuuttakin ainakin kehutaan. Toinen voisi olla esimerkiksi joku Hondan pikkuauto.

Kiitos vastauksista. Itsellä on ollut joskus VW Golf dieselinä, ja se olikin yksi vaihtoehto. Yarista täytyy käydä katselemassa. Entäs Corolla? Ranskalaiset eivät vakuuta, enkä opeliakaan haluaisi.

Olisin myös suositellut toyota yarista. On pieneksi autoksi siis yllättävän tilava. Jos ostat 1.4l koneella, niin ont äkäinen ja tehokaskin pikkuautoksi. Itse en pienemmällä koneella ostaisi mitään autoa, koska 1.0 koneissa kone huutaa kuin elukka. 1.4 koneella voit ajaa vaikka 160km/H, eikä kone huuda. Tosin Suomessa ei noin lujaa saa edes ajaa.
Yaris on varmasti vähän keskivertoa pientä autoa kalliimpi, mutta väittäisin kyllä luotettavimmaksi pieneksi autoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25044791:
VW polo. meillä sopii 5 henkee kyytiin heittämällä, kahdella istuimet.
konttiin mahtuu iso matkalaukku ja matkarattaat kun vaan osaa pakata oikein.
Kallis koppero ja huonosti varusteltu samanhintaisiin japseihin ja korealaisiin verrattuna.

Yhteistyössä