Suositelkaas jotain hyvää kynsilakkaa joka ei ihan heti varise pois!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Helena Rubinstein tai Lancome...oli ainakin joskus huippuhyviä, kun vielä enemmän lakkailin...
Mun lakkailut saa varmaan laskea yhden käden sormilla :/ siks mulla ei oo hajuakaan mikä olis hyvää kynsilakkaa..

rakennekynsien päällä pysyy lakka kun lakka huomattavasti paremmin kuin omien kynsien ja mikset ota samalla jotain kivaa valmista koristusta/väriä kynsiin. Ja päällyslakka aina ehdottomasti kynsilakan päälle niin kesto paranee taatusti.

Osaisko joku vastata jos mainoksessa lukee O.P.I ammattimainen käsienhoito.Sis kynsien hoidon,käsienhieronta,puhdistus,lämmin naamio+väri tuo kaikki maksais 20e :o ei siis paha ollenkaan,mut kun oon kuullu et rakennekynsien huoltaminen maksaa ihan sikana :$ Ja kun samainen firma mainostaa minimanikyyriä Sis.kynsien hoidon+O.P.I värin niin 5e. :o Tossa täytyy olla joku juju eiks yhden kynnen huolto maksa jo n.5e?? :/

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
rakennekynsien päällä pysyy lakka kun lakka huomattavasti paremmin kuin omien kynsien ja mikset ota samalla jotain kivaa valmista koristusta/väriä kynsiin. Ja päällyslakka aina ehdottomasti kynsilakan päälle niin kesto paranee taatusti.
Kiitos vinkistä. =)

Yhteistyössä