Suositelkaa yhdistelmävaunuja

Hei!

Ollaan miehen kanssa ostamassa esikoiselle käytettyjä yhdistelmävaunuja (uudet liian kalliita). Mitä merkkiä suosittelette, ts. minkä merkkiset on teidän kokemuksen mukaan kestävimmät? Vauva syntyy marraskuussa, joten ainakin talvikestävyyttä niillä tulisi olla.
Kiitos avusta!
 
Meidän Hartan-merkkiset palvelleet hyvin. Ollaan menty umpihangessa, kyntöpellolla ja metsissä. Ovat näppärät laittaa kasaa ja mahtuvat auton takakonttiin ilman renkaiden irrottamista. Kaverin Emmaljungat ovat vaikeammat kasata, mutta sisältää pieniä mausteita esim kiinni olevan hyttysverkon ja ovat ehkäpä vantterammat. Molemmat hyviä siis.
 
tuttiputti
emmaljungat ovat hyvät. teutoniakin ihmiset ostavat nykyään paljon. Mutta luulen että kovakopallinen vaunu on talvivauvalle parempi kuin pehmeä kantokoppa näin sanovat lastentarvikeliikkeissäkin
 
Sarita-80
Teutoniat on kestävät. Meidän esikko oli neljäs lapsi teutonioissaan ja vielä olisi viideskin mennyt, kankaat vaan alkoivat olla auringosta haalistuneet ja siksi laitettiin mummilan varavaunuiksi. Mutta merkkiin luotan ja siksi uudetkin vaunut on teutoniat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 12:31 tuttiputti kirjoitti:
Mutta luulen että kovakopallinen vaunu on talvivauvalle parempi kuin pehmeä kantokoppa näin sanovat lastentarvikeliikkeissäkin
Mun talvivauvalla oli kovakoppa, mutta seuraavalle haluan pehmeän, musta se on on ihan riittävä. Makuasia kai? ;)
 
Brion Kombit oli ensin kiikarissa, mutta tuli vastaan niin hyvät käytetyt Brion Novat, että oli pakko ostaa pois (kaksi vuotta yhdellä lapsella käytössä olleet, hinta 180 euroa, uutena 600). Muuta merkkiä en edes harkinnut, mielestäni parhaimman näköiset ja vanha, luotettava merkki.

Itse hain esitteitä lastentarvikeliikkeestä ja tutustuin rauhassa ominaisuuksiin. Brioissa on mietittyjä yksityiskohtia, hyvät renkaat, irrotettavat pestävät kankaat ja tilava tavarakori, vaikka painorajoitus on vain 5 kg! No, saa sillä maidot kaupasta tuotua. Fiksaillaan vähän ukon kanssa tota kiinnityssysteemiä jos saatais kori vähän tukevammaksi.
 
Brion yhdistelmiä suosittelen.
Mulla on ne perinteiset silikonirenkaat ja kun mietin että millaset ne ilmakumipyörät on niin kuulin yllättäviä juttuja. Ne ei aina olekaan hyvät kun niihin tarttuu talvella lunta ja saattavat puhjeta. Luulen kyllä että siinäkin lumentarttumisjutussa riippuu siitä minkälaista seosta ilmakumirenkaat ovat. Kai niissäkin on samallatavalla eroja kun auton renkaissa (?). ;)
 
briot ok
Brioissa on mietittyjä yksityiskohtia, hyvät renkaat, irrotettavat pestävät kankaat ja tilava tavarakori, vaikka painorajoitus on vain 5 kg! No, saa sillä maidot kaupasta tuotua. Fiksaillaan vähän ukon kanssa tota kiinnityssysteemiä jos saatais kori vähän tukevammaksi.

--
niinhän ne sanoo, mutta meidän briojen tavarakorissa on roudattu helposti 10kg edestä tavaraa ja hyvin kestää!
 
sanna-cata
Suosittelen ehdottomasti ostamaan uudet. Meillä ollut nyt kahdet käytetyt alle vuoden sisään. Toiset vm.96 ja toiset vm.02 Emmaljungat ja kuomut menny rikki (löystyneet) molemmista. Eli jos olisin ostanut uudet, takuun piikkiin olisin saanut uuden kuomun. Myös säädettävä työntöaisa reistaa näissä uudemmissa. Emmaljungan vikoja onkin just noi kuomut ja työntöaisat. Kankaat ja turvallisuus huippu luokkaa. Erinomaiset Suomen oloihin. Siksi olenkin niin merkki uskollinen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2004 klo 15:08 briot ok kirjoitti:
Brioissa on mietittyjä yksityiskohtia, hyvät renkaat, irrotettavat pestävät kankaat ja tilava tavarakori, vaikka painorajoitus on vain 5 kg! No, saa sillä maidot kaupasta tuotua. Fiksaillaan vähän ukon kanssa tota kiinnityssysteemiä jos saatais kori vähän tukevammaksi.

--
niinhän ne sanoo, mutta meidän briojen tavarakorissa on roudattu helposti 10kg edestä tavaraa ja hyvin kestää!
Meillä oli molemmilla (mulla ja mun kaverilla) samanlaiset brio kombit, ja kerran oltiin yhdessä oltu kaupassa ostoksilla: molemmilla ne perusjutut, vaipat, tuttelit ja vähän muuta. Mun tavarakori kesti, kaverin hajosi suojatielle. Eli hyvin vaunukohtasta on tämä.
 
Maamo

Moi.

Suosittelen Hartan X -mallia. Olen kuullut siitä pelkkää hyvää. 3-pyöräiset mahdollistavat paljon enemmän kuin 4-pyöräiset ja Hartanit ovat 3-pyöräisistä tukevimmat mitä maa päällään kantaa (ja fiksuimmat käyttää).
 

Yhteistyössä