Suositelkaa ulkoilupukua/housuja (toppaa kevyempää eli keväällekin sopivaa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansu-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ansu-78

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
1 155
0
36
Pitäs siis löytää joku suht edullinen puku , mielellään alle 100 euroa (tosin housutkin riittäis) näille pikkupakkasille ja kevään vähä viileemmille päiville. Kaapista löytyy toppapuku millä pärjään näillä ja kylmemmillä keleillä, mut pitäs löytää joku sellanen mil pärjäis sit ku tulee taas vähemmän tuulisia päiviä, mielellään viel tuulen ja sateenpitävä.
Tuntuu et merkkejä ja malleja on miljoonia niin ei jaksais kaikkia lähtee kauppaan kokeilee, mä kun en niin hirveesti rakasta sitä vaatteiden sovittelua.
Jos siis jollain suositella jotain merkkiä tai joku mitkä kannattaa kiertää kaukaa niin antaa tulla vaan! :D :flower:
 

Yhteistyössä