Suositelkaa mulle puhelinta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla"

Vieras
Olisi tarve uudelle puhelimelle. Vaatimuksina: Ei kosketusnäyttöä. Sellainen kamera, että taustakuvaksi saa valokuvan otettua (ei siis tarvetta muuten valokuvaamiseen puhelimella) ja hinta noin 100 €. Saa toki olla allekin, mielellään kuitenkin selkeästi alle 150€. Mahdollisesti jonkinlainen nettiyhteysmahdollisuus, että tarvittaessa pääsee esim. FB:n vilkaisemaan. Nätti väri (pinkki, v-pun) olisi iso plussa myös.

Mitä puhelinta suosittelisitte? Olen itse yrittänyt katsella, mutta ei ole oikein yhtä just sopivaa osunut kohdalle.

....Mulla on ollut jo jonkin aikaa Nokia n97 mini ja on hyvä! Kestävimpiä puhelimia, mitä minulla on ollut. Kosketusnäyttö ja näppäimet! Kamera hyvä, 5megapikseliä, nettiyhteysmahdollisuudet hyvät. Mutta se hinta taitaa tulla vastaan, itse maksoin puhelimestani yli 300 e. Näyttäisi saavan nykyään n. 200 eurolla.

Kiitos ehdotuksista! Lisää saa laittaa!
Mulla on tällä hetkellä kosketusnäyttöpuhelin ja siksi olen puhelinta vaihtamassa, että haluan kosketusnäytöstä eroon. Täytyisi käydä liikkeessä katsomassa millainen tuo näppis+kosketusnäyttöpuhelin on.
Kiva olisi olla joku tuntuma itsellä jo kun liikkeeseen menee. Mulle on nimittäin käynyt pari kertaa liikkeessä nin, että oonkin sit myyjän loistavalla suosittelulla päätynyt ostamaan aivan jotain muuta kuin oli tarkoitus!: )

Nokia 6700 Slide pink. :)
Maksaa kylläkin enemmän ku 150 e