Suositelkaa mulle Nokian puhelinta! Uusi pitäisi hommata ja oon ihan pihalla nykyvalikoimasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kännykkä käteen kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kännykkä käteen kiitos!

Vieras
Ajattelin että olisi aika vaihtaa vanha romu uuteen. Toimivahan tuo on mutta niin kulunut ja ruma jo että haluaisin näin kevään kunniaksi uuden.

Muita en huoli kuin Nokian. Käytän puhelinta yleensä vain puheluihin ja tekstareihin. En siis halua mitään extrahyperomituista laitetta. Musiikkia haluan kuunnella, hyvä kamera on plussaa. Sitten myös joku äänityssysteemi pitää olla. kaipa nuo ominaisuudet kaikista löytyykin.

Ainiin ja joku sellainen toiminto olisi hyvä että sais muistutuksen jos on joku tärkeä meno.

Näin pikasilmäyksellä mua kiinnostaisi tuo punainen Nokia 300. Olisiko se hyvä, onko kokemuksia?

En halua liian raskasta tai vaikeakäyttöistä ja normaalit tutut näppäimet olis kivat.

ja meinasin sitä sinulle ehdottaa. On älyttömän hyvä puhelin. Mulla on ollu monta nokiaa ja ei ole koskaan ollu noin hyvää tai ainakin minun käteen sopiva ja toiminnoiltaan monipuolinen. Aijemmin oli Nokia C5-03 ja se ihan paska tähän 300 ashaan verratttuna. Suosittelen siis lämpimästi. Hinta/laatu suhde kohdillan

ja meinasin sitä sinulle ehdottaa. On älyttömän hyvä puhelin. Mulla on ollu monta nokiaa ja ei ole koskaan ollu noin hyvää tai ainakin minun käteen sopiva ja toiminnoiltaan monipuolinen. Aijemmin oli Nokia C5-03 ja se ihan paska tähän 300 ashaan verratttuna. Suosittelen siis lämpimästi. Hinta/laatu suhde kohdillan

Voi kiitos vastauksesta! Just tuota halusinkin kuulla että on kätevä kädessä ja muutenkin sopiva mutta mahdollisuuksiakin löytyy :)

[QUOTE="vieras";25826049]Voi voi. Samalla rahalla saat ihan oikeesti paremman, kun vaihdat merkkiä[/QUOTE]

Ai niinku minkä esim.? Mikä sun mielestä on sitten parempi ja miksi?

Yhteistyössä