Suositelkaa mulle kännykkää! :) Oon tippunu totaalisesti kärryiltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kännyä vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kännyä vailla

Vieras
Mulla siis tollanen "peruspalikka" nokian C2-02 enkä tykkää sitten yhtään... Oon pitkään ollu vastaan näitä "nykypäivän" kosketusnäyttöpuhelimia ja koittanu kynsinhampain roikkua noissa vanhanaikaisissa.... :D

Nyt kuitenkin uuden puhelimen hankinta edessä ja mielellään joku millä pääsee kätevästi nettiin (faceen, sähköpostiin yms), mitä olis suht helppo käyttää ja osaisin sillä tekstata ja soitella :D

Linkitelkää, vinkitelkää, kertokaa risuja ja ruusuja! :)

Merkillä ei väliä ja olen kyllä menossa ihan jonnekin livenä hypläilemään, mutta menee loppuviikkoon joten teen alustavan kyselyn täällä ;)

Nyrkkisääntö on, että jos AIOT käyttää nettiä yms. niin ostat suurinäyttöisen mallin. Niillä 150€ miniälypuhelimilla ei tee mitään.

Lumia 800 , 200 eurolla.

Alkuperäinen kirjoittaja kännyä vailla;28109614:
Mulla siis tollanen "peruspalikka" nokian C2-02 enkä tykkää sitten yhtään... Oon pitkään ollu vastaan näitä "nykypäivän" kosketusnäyttöpuhelimia ja koittanu kynsinhampain roikkua noissa vanhanaikaisissa.... :D

Nyt kuitenkin uuden puhelimen hankinta edessä ja mielellään joku millä pääsee kätevästi nettiin (faceen, sähköpostiin yms), mitä olis suht helppo käyttää ja osaisin sillä tekstata ja soitella :D

Linkitelkää, vinkitelkää, kertokaa risuja ja ruusuja! :)

Merkillä ei väliä ja olen kyllä menossa ihan jonnekin livenä hypläilemään, mutta menee loppuviikkoon joten teen alustavan kyselyn täällä ;)

Kiinalainen lentoemäntä on saanut kuolettavan sähköiskun iPhone-puhelimestaan.
Siskon väitteen mukaan 23-vuotias nainen kuoli viime viikon torstaina, kun hän vastasi latauksessa olevaan puhelimeensa.

Perheen mukaan iPhone5 oli ostettu joulukuussa, ja siinä oli vielä vuoden takuu. Tapauksesta kertovat useat kansainväliset mediat.

Apple sanoi pahoittelevansa tapausta

Paljon riippuu kuinka paljon olet valmis maksamaan..? Mulla lumian yksinkertaisin malli, olen ollut tolla tyytyväinen. Käytän puhelinta vain s.postiin ja joskus netin selailuun, muuten vain perusjuttuja. Miehellä taas iPhone, käyttää h uomattavasti enemmän; musiikkiin, nettiin, yms jaon tosi tyytyväinen.

Mä suosittelen Samsung Galaxy S3:sta.
Samaa ehdottaisin, sekä Samsung Galaxy S2:sta. Sitä ei kylläkään taida saada enää muuta kuin Plussana ja sekin on kiven alla. Itse juuri etsin sellaista, mutta jouduin hankkia kolmosen, kun tuolla kakkosella on niin huono saatavuus.

Tokihan noilla on hintaa, mutta S2 oli mulla reilun vuoden ja pelitti koko ajan tosi hyvin. Nytkään en olisi vaihtanut, mutta kun onnistuin rikkomaan näytön enkä viitsinyt käyttää puhelinta sormet haavoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kiinalainen lentoemäntä on saanut kuolettavan sähköiskun iPhone-puhelimestaan.
Siskon väitteen mukaan 23-vuotias nainen kuoli viime viikon torstaina, kun hän vastasi latauksessa olevaan puhelimeensa.

Perheen mukaan iPhone5 oli ostettu joulukuussa, ja siinä oli vielä vuoden takuu. Tapauksesta kertovat useat kansainväliset mediat.

Apple sanoi pahoittelevansa tapausta

Ja nämähän ovat totta, koska netissä niin lukee...

13-vuotias pirkanmaalaispoika joutui yöksi sairaalaan tarkkailtavaksi, kun kännykän laturi kärähti.
13-vuotias poika auttoi nuorempaa serkkuaan kytkemään tämän Apple iPhone 5 -mallista älypuhelinta laturin kautta sähköverkkoon viikko sitten tiistaina. Puhelin oli jo ollut latauksessa, mutta jostakin syystä virtaa ei kertynyt sen akkuun. Yhtäkkiä pistorasiasta leimahti.

- Siitä tuli sähköisku ja muuntajapalo. Muuntaja paloi päästä ja muuttui mustaksi, 13-vuotiaan isä kuvailee.

Maailmalla uutisoitiin juuri eilen kiinalaisnaisesta, jonka epäillään kuolleen Applen iPhonen kautta saadusta sähköiskusta. Global Times -lehden poliisilta saaman vahvistuksen mukaan 23-vuotias lentoemäntä kuoli sähköiskuun. Lehden mukaan hän oli puhunut latauksessa olevaan älypuhelimeen, kun äkillinen sähköisku oli iskenyt häneen kuolettavasti.

Mikäli haluat olla kehityksen aivan huipulla matkapuhelimissa, niin vaihtoehtoja on vain yksi: iPhone 5!

PS. Sähköiskut ovat täysin turhaa provoamista! Laturi kun antaa puhelimeen vain 3,7 voltin jännitteen, niin siihen ei kuole kärpänenkään. Tilanne lienee se, että pistorasia on viallinen ja johtanut laturin kautta verkkovirran ihmiseen. Puhelimen sähkövirran voimakkuus ei yksinkertaisesti voi aiheuttaa kenenkään kuolemaa ja väitänkin kyseessä olevan asenteellisen uutisoinnin!

[QUOTE="Omppu";28730516]Mikäli haluat olla kehityksen aivan huipulla matkapuhelimissa, niin vaihtoehtoja on vain yksi: iPhone 5!

PS. Sähköiskut ovat täysin turhaa provoamista! Laturi kun antaa puhelimeen vain 3,7 voltin jännitteen, niin siihen ei kuole kärpänenkään. Tilanne lienee se, että pistorasia on viallinen ja johtanut laturin kautta verkkovirran ihmiseen. Puhelimen sähkövirran voimakkuus ei yksinkertaisesti voi aiheuttaa kenenkään kuolemaa ja väitänkin kyseessä olevan asenteellisen uutisoinnin![/QUOTE]

Apple-lampailla on kyllä niin tiukasti Apple-lasit silmillään, että hämmästyttää kuinka moisella sokeusasteella voi elämästä ylipäätään selvityä!

Uusimmat

Yhteistyössä