Suositelkaa mikä on "maailman" paras ja tehokkain imuri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en oo oikein lämmennyt noille robotti imureille (mulla on vieläkin totuttelemista viime kesänä hankittuun robotti ruohonleikkuriinkin) kyllä se saisi olla ihan tavan imuri :)

Miksi tuhlata tonnia johonkin antiikkiseen erikoisvehkeeseen, kun parhaat imurit ovat korkeintaan kolmensatasen paikkeilla? Imutehoa on lähes jokaisessa nykylaitteessa ihan tarpeeksi. Tutustu Electroluxin malleihin.

meillä on ollut noita electroluxin imureita, mut ei niissä oikeen oo kunnon imutehoa tai ainakin se heikkenee jo parin vuoden jälkeen.
kaverini suositteli dysonia, mutta en oikein tiedä onko siihenkään luottaminen....

http://www.hylashop.fi/

Ehottomasti paras! Meillä on ollut jo vuoden, ja ei ole siistimpää kämppää kellään! Eikä joka paikka mene pölynpeittoon viikossa!

Eikä siinä ole mitään höpö höpö hepa suodattimia, YM SUODATTIMIA jotka menee ensimmäisellä imurointi kerralla tukkoon! Ei pölise ja on todella, todella hyvä!!!!!!

[QUOTE="minna";26106249]meillä on ollut noita electroluxin imureita, mut ei niissä oikeen oo kunnon imutehoa tai ainakin se heikkenee jo parin vuoden jälkeen.[/QUOTE]
Kyllä niitä on testeissä testattu ja hyvin pärjänneet. Jos imuteho heikkenee, niin sitten on jotakin vialla, pölypussi tai suodatin tukossa. Eivät muuten vaan lopeta toimimista.

ostakaa dysonin imureita!!!! mulla on dyson dc 37 animal turbine. sillä tulee älyttömästi roskaa ja pölyä.
älkää ostako muita imureita vaan ostakaa dyson. ostakaa vaikka se dyson 360 eye robotti imuri. se maksaa 1000 dollaria. mä saan sen ku saan kevät todistuksen. olen vielä lapsi tykkään siivoamisesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uskokaa minua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älkää epäilkö minua!! suosittelen myöd dysonin varsi imuria. on tullut uusin dyson perässä vedettävä imuri dyson dc 78 cinetic.

Yhteistyössä