Suositelkaa meikkivoidetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Mulla sekaiho, paljon mustapäitä ja iho alkaa muutaman tunnin päästä aina kiiltämään.
Tällä hetkellä käytössä Helena Rubinsteinin Color Clone Subli-mat, joka sopinut tosi hyvin mun iholle.
Hintaa kuitenkin n 50E ja haluaisin löytää jonkun edullisemman version. Osaiskos kukaan suositella? Löytyiskö markettien meikkivoiteista mitään mulle sopivaa? Sais olla kevyttä, en halua mitään paksua maskia naamaan.

En mä halvemmasta tiedä, siis ostohinnaltaan. Mutta mä olen vannoutunut Joe Blasco fani. Sen meikkivoide maksaa n. 50 e, mutta se sitten kestää päivittäisesssä käytössä n vuoden. Joo, kokemusta monen vuoden ajalta on. Sen idea on siinä, että siinä on pigmenttiä tosi paljon, joten pienen pieni määrä riittää peittää epätasaisuudet. Mulla itsellä on couperosa iho ja nenänpää täynnä mustapäitä. Ja tää voide peittää hienosti.
Vaikka toi on hintava niin päivää kohden kun laskee hinnan niin aika halpahan se on.
Niitä myydää kosmetologeilla ja sokoksissa ainakin.

suosittelen grimasin meikkivoidetta,ei juuri eroa blascon voiteesta mutta hintahan blascossa pyörii siinä viidenkympin tienoilla ja grimasin voide on alle kympin :) kantsii googlettaa oman paikkakunnan saatavuus.. :)

Minä vaihdoin vuosien Joe Blascon käytön jälkeen tähän
http://www.lorealparis.fi/_fi/_fi/products/product-sheet.aspx?code=Cos2_4
Aivan uskomattoman hyvä! Mulla on kuiva iho, joka kuitenkin kiiltää, mustapäitä ja jonkun verran pounoitusta. Tätä tuotettaa laitetaan sen verran kuin tarvitsee, eli peitettäviin kohtiin hiukka enemmön, muualle vain hento sipaisu. Iho voi hyvin, kun se saa meikinkin kanssa hengittää. Mulla on lisäksi käytössä saman merkkinen "peitepuuteri", samanlainen purkki, mutta paljon pienempi ja kapealla siveltimellä. Sitä laitan pahimmat vielä peittoon. Näitähän saa marketeista ja maksaa vajaat pari kymppiä!