Suositelkaa lapsille talvikenkiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiniSun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28901435]Gore kenkiin ei saa laittaa villasukkaa![/QUOTE]

No näin minäkin olin lukenut, mutta sitten toisaalla väitettiin, että saa laittaa. No kuitenkin, villasukilla tai ilman niin kylmät jalat oli.

Miksi niitä villasukkia ei saisi käyttää?

Minä liputan kuomalle - sekä lapsella että itsellä. Pohjakuvio on vankka, pitää kohtuullisesti jäälläkin ja jos kengässä on riittävästi ilmatilaa, ei tarvita kuin yksi sukka ja jalka pysyy lämpimänä.

Meidan kapeajalkaisella tytolla on vissiin aina talvikenkina ollut superfitit ja niden seurana sitten kuomat. Superfitit istuu hyvin ja kuomista on tykannyt kun on itse osannut ne pukea.

Jos kuitenkin paaasia on se lampoisyys, niin katso ihmeessa nuo sorelit, niilla on lastenmallejakin, mutta en tieda, kuinka pienia kokoja. Itse ostin tallaiset karvasaappaat viime talvena, eika kylla sellaista kelia ollut, etta jalat olis palellu, lahinna painvstoin.

Meillä on jo monta vuotta olleet Eccot käytössä. Nytkin jokaiselle lapselle ostin keväällä alesta uudet. Kuomia pojilla oli pienempinä, mutta ne ei kullä enää istu ollenkaan kun vanhin on jo koululainen. Ne lonksuu kävellessä kun ovat niin leveälestisiä.

[QUOTE="vieras";28923624]Minä liputan kuomalle - sekä lapsella että itsellä. Pohjakuvio on vankka, pitää kohtuullisesti jäälläkin ja jos kengässä on riittävästi ilmatilaa, ei tarvita kuin yksi sukka ja jalka pysyy lämpimänä.[/QUOTE]

Sama kokemus. Pojalla jalat tarkenee ja itelläkin kovallakin pakkasella.

Yhteistyössä