Suositelkaa käsivoidetta korppukätiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla kädet talvisaikaan kuin korput, halkeilee jne. Mikä on paras käsivoide kokemuksia? Dermosilia jne. olen käyttänyt ja kaupan voiteita, mutta vinkkiä kiitos..

Kallista mutta ehdottomasti parasta, mitä olen käyttänyt atoopikkona on Repair (locobase tms. en saa nyt päähäni firman nimeä), apteekista saa. Sitä tarvii käyttää paljon vähemmän kuin monia muita, joten hintakaan ei siksi ole mahdoton.

Minä pidän päivärasvana siitä pienessä tuubissa olevasta Erisanin käsirasvasta, imeytyy nopeasti ja kosteuttaa hyvin. Käsilaukussakin on aina tuubi sitä. Ostin kokeeksi myös monen kehumaa Locobase Repairia, mutta ei tunnu minulla mitenkään ihmeellisemmin tehoavan. Yöksi käsiin paksu kerros Ceridal Lipolotionia ja puuvillahanskat päälle, niin kädet tuntuvat aamulla paljon paremmilta :)

Nivean SOS hand cream on mulle hyvä. On atooppinen iho ja välillä tosi pahan näkösenä kun ärtyy ja punottaa.. toi helpottaa heti, on tarkotettukin tällasille vaikeille tapauksille. Ja haju on sopivan mieto, ei ärsytä eikä haise pahallekaan. Maksaa muutaman euron, löytyy marketeista.

Miun kädet ei voi sietää puuvillahanskoja :( Kädet on aamulla pahemmassa kunnossa, kun illalla ennen rasvaamista. Yöllä herään siihen, kun käsiä kuumottaa aivan s**tanasti. Mie kierrän sideharsoa käsien ympärille rasvaamisen päälle. Harso hengittää paljon paremmin.

Yhteistyössä