suositelkaa hyviä, lumivarmoja

lomakohteita Suomessa.
Aateltiin siinä Pääsiäisen tienoilla lähtee kattoon mistä löytyy lunta. Missä ootte käyneet, ja mitkä hyviä paikkoja lapsille ja tietenkin koko perheelle. 2 kouluikäiset ja 1 alle kouluikäinen.

vieras
Rovaniemi tietenkin yksi vaihtoehto. Ounasvaaralla laskemassa, kylpylässä uimassa, joulupukki löytyy Napapiiriltä ja lunta on.

Luosto on kiva kohde lapsiperheelle. Rovaniemeltä matkaa noin 120km.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
kaverit kävi lapissa en tie missä mutta kauheeta rahastusta oli. kaikki maksoi aivan järkyttävästi.
esim poroajelu tai koiravaljakko puol tuntia yhelta 120? :eek:
Ei tommosiin kannata mennä. Höpö höpö. Ihan vaan normaaleihin hommiin. Lapsi ei mitään valjakkoajeluja vaadi. Elämykset tulee paljon vähemmällä. Pelkästään lumi on elämys lapselle, jolle se ei normaaliin arkeen kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
kaverit kävi lapissa en tie missä mutta kauheeta rahastusta oli. kaikki maksoi aivan järkyttävästi.
esim poroajelu tai koiravaljakko puol tuntia yhelta 120? :eek:
Kyllähän näissä kohteissa rahaa menee, mut mun mielestä on sen arvosta.
Mä tykkään esim Katinkullasta Vuokatissa, pääsee laskettelemaan, hiihtämään ja kylpylään.

pihka
Ukkohalla on hyvä ja mielenkiintoinenpaikka.Kannattaa käydä,itse lähden huomenna lauantaina ajeleen sinne.Mukana on tietenkin kokoperhe,eli,kaksi poikaani 7v ja 11v.,yksi tyttö 14v ja koirat 2 kpl +mieheni.Hauska matka luvassa eikö?

Yhteistyössä