suositelkaa hyvää meikkivoidetta pintakuivalle iholle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minulla on kuiva iho ja ei auta vaikka kuinka rasvaan hyvin ennen meikkivoidetta , niin aina tulee kuiva iho esiin.Mikä olisi hyvä voide minulle?

mulla on kans sama ongelma. moussea oon käyttäny,toimii suht hyvin. kesällä se on vaan turhan paksua käytettäväksi. nyt ostin jotain rimmelin tököttiä.on aika hyvä mut en täysin tyytyväinen ole.

Mulla pintakuiva iho ja ollut myös ongelmia meikkivoiteen kanssa kun ihon hilseily näkyy alta. Mut tollanen Kanebon Cream Finish on ollu tosi toimiva. Se on peittävä ja jopa vähän rasvasen tuntuinen, eli täytyy välillä taputella puuteria ettei naama kiillä, mut ei oo ollu kuivumisen kanssa ongelmia.

lumenella oli sellanen kosteuttava meikkivoide, mut se hävisi merkkinoilta. Nyt lumenella on uusi varmaankin korvaava tuote...nimeä en muista mut siinä on keltainen korkki:)

Alkuperäinen kirjoittaja hemu:
Mulla pintakuiva iho ja ollut myös ongelmia meikkivoiteen kanssa kun ihon hilseily näkyy alta. Mut tollanen Kanebon Cream Finish on ollu tosi toimiva. Se on peittävä ja jopa vähän rasvasen tuntuinen, eli täytyy välillä taputella puuteria ettei naama kiillä, mut ei oo ollu kuivumisen kanssa ongelmia.

Niin ja vielä lisäisin että vaikka on vähän kalliimpi kuin esim. Lumenen meikkivoiteet, on tosi riittoisa. Mulla on ollu toi purkki älyttömän kauan, varmaan jo liian vanhaa mut en köyhänä opiskelijana raaski heittää pois kun tuntuu ihan kunnolliselta vielä.

Yhteistyössä