Suositelkaa hajuvettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja STINKY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
11903118.jpg

Justin Bieber Someday on ihana. Ostin just ja tykkään. Hinta tais olla jotain 35-40 laivalla en muista tarkkaa. Hajuvetta tulee käytettyä lähes päivittäin ja ei ole mitään tiettyä ja samaa, tykkään vaihdella.

Mulla monia tuoksuja, joita käytän oman fiiliksen mukaan. Myös käyttöön vaikuttaa, jos on menossa johonkin, niin mihin on menossa.

Perustuoksu, jota käytän on yleensä joku Puman (tällä hetkellä flowing). Ne on pääosin melko mietoja ja sopivat mun mielestä päivittäiseen käyttöön.

Juhlavampaan menoon on käytössä Lancomen Hyponose, Escadan Magnetism, Kenzon Amour ja Calvin Klein Euphoria.

Ja kyllä mä melkein päivittäin taas käytän jotain tuoksua, kun en enää imetä.

Mulla on lähes päivittäisessä käytössä Cleanin Shower fresh. Sitä ennen mun arkituoksu oli Anna Suin Secret Wish. Bossin Orange löytyy myös kaapista ja Cleanin fresh laundry. Useimmat hajuvedet tekee mulle huonon olon mutta noista tykkään :)

http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/BrandiTuote/escada-sexy-graffiti-edttuoksu-30-ml/1163511/22452/22450 Itse käytän tätä! Unohtui vastata. :) Ja oikeastaan päivittäin. Pieni pullo tuota maksaa melkein 40e ja se on aika kivan iso raha opiskelijalle mutta tingin muusta sitten.

Käytän Yves Rocherin Evidencea. Samaa olen käyttänyt jo vuosia ja parempaa en ole löytänyt. Eilen viimeksi hajuvesiä kaupassa vertailin. Käytän päivittäin ja sen verran, että vain hieman tuoksuu eli kaukaa suihkautan ja osa menee ohi. Hinnaltaan tuo on muistaakseni reilu 30 euroa 50 ml pullo.

Yhteistyössä