suositelkaa edullista säilytysjärjestelmää vaatehuoneeseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiyoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kiyoko

Jäsen
21.01.2012
235
0
16
Ostettiin uusi koti jossa on kaks onnettomasti kalustettua vaatehuonetta. Hyllyjä on aivan liian vähän. Ajateltiin että laitetaan sitten kerralla molemmat uusiksi mutta mahdollisimman halvalla. Ei siis tartteta mitään erikoisia laatikostoja tai ulosvedettäviä kengänkärjenkiillottajia vaan ihan vaan tavan hyllyt lattiasta kattoon ja parit vaatetangot. Miten tuon toteuttas edullisimmin? Mulla ei ole mitään käsitystä mitä tuollaisen toteutus vois maksaa :(

Lisään vielä että oon kerrassaan ihastunut hoihin korihyllyihin kun niihin saa kivasti tavarat järjestykseen http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S89887246/

tuo antonius ei oikeen passaa, haluan tosiaan ennemmin paljon suoraa hyllytilaa. Itse nikkarointikin vois periaatteessa olla mahdollinen jos saan appiukon innostumaan... Osaisko joku kertoa mistä löytyis ohjeita tee-se-itse-vaatehuoneeseen?

Nuo sovella ja elfa yms. tuntuu aika hintavilta...

tuo antonius ei oikeen passaa, haluan tosiaan ennemmin paljon suoraa hyllytilaa. Itse nikkarointikin vois periaatteessa olla mahdollinen jos saan appiukon innostumaan... Osaisko joku kertoa mistä löytyis ohjeita tee-se-itse-vaatehuoneeseen?

Varmaan Googlesta löytyy, tai ainakin itse luotan siihen, että löytyy. Juuri eilen katselin piiitkään meidän vaatehuonetta ja mietin miten sen saisi mahdollisimman tilaihmeeksi. Ratkaisuksi keksin tosiin itse nikkaroinnin (hyllyt ylhäällä) ja Ikean (muu säilytys).

Siis onhan antoniuksella myös niitä suoria hyllyjä, kiskot seinään ja siihen saat kiinnittää niin monta hyllyä kuin tykkäät, saat siis ite koota sen systeemin semmoiseksi kuin haluat, tuolla on vaan muutamia hintaesimerkkejä eri kokoonpanoista
ANTONIUS 1os/seinäkisko - IKEA

joo, en noita huomannutkaan. Aika tyyriin oloista silti jos yks seinäkisko maksaa melkeen neljäkymppiä :O Ei haluttais tosiaan kovin kallista systeemiä laittaa kun just iso asuntolaina otettu...

Uusimmat

Yhteistyössä