Suositelkaa ASUNTOVAUNUA!

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Eli tarkoitus ostaa asuntovaunu, tuli myytyä edellinen viime syksynä pois ja nyt olisi aika ostaa uusi.
Hintaa saisi olla mieluusti alle 20000 e ja uusi tai vähän käytetty mielellään, käytetään kuitenkin aika runsaasti ja kun ostetaan isän ja veljen kesken, summakin sitten jakaantuu kolmella.
Hobby 650 KMFE vaunu on uusi 2012 - Matkailuvaunu - Nettikaravaani

Tuommoista ollaan esimerkiksi katseltu, mutta tuo on vähän hintava. Vähän tietysti hinnasta lähtee, kun on kolme maksajaa, mutta silti.
Tilaa pitäisi kuitenkin olla "runsaasti", kun yleensä liikutaan vähän isommalla porukalla.
Emäntä ihastui tuohon, mutta...

Suositelkaa asuntovaunua!

Eli tarkoitus ostaa asuntovaunu, tuli myytyä edellinen viime syksynä pois ja nyt olisi aika ostaa uusi.
Hintaa saisi olla mieluusti alle 20000 e ja uusi tai vähän käytetty mielellään, käytetään kuitenkin aika runsaasti ja kun ostetaan isän ja veljen kesken, summakin sitten jakaantuu kolmella.
Hobby 650 KMFE vaunu on uusi 2012 - Matkailuvaunu - Nettikaravaani
Tuommoista ollaan esimerkiksi katseltu, mutta tuo on vähän hintava. Vähän tietysti hinnasta lähtee, kun on kolme maksajaa, mutta silti.
Tilaa pitäisi kuitenkin olla "runsaasti", kun yleensä liikutaan vähän isommalla porukalla.
Emäntä ihastui tuohon, mutta...
Suositelkaa asuntovaunua!
Tee itse asuntovaunu tai palkkaa puuseppä:)
Asuntovaunu! | Sekalaista | JPK | Kuvablogi.com

kesäkäytössä on melkein sama mikä se on, siellähän vain nukutaan kun muuten ollaan lähes aina ulkona

Totta tuokin, mutta tietynlainen varustetaso on kuitenkin hyvä olla, vaikka siellä vain nukuttaisi.
Täytyypä muuten kiinnittää vielä vaunun massaankin huomiota, vaikuttaa jonkin verran bensankulutukseen. Edellisen vaunun massa oli muistaakseni 1300 kg pintaan ja auto vei n. 16 L /100 km maantiellä se perässä, mutta eipä vaunua niin paljon vedetä, että sillä hirveän suurta merkitystä olisi.
Täytyy selata vielä hintoja ja käydä katselemassa... On tässä kesään vielä aikaa.

Tuota Hobby 650 mekin kateltiin. Jäi sitte muista syistä ostamatta koko vaunu. Oletko Saksasta kattonut?
Se vaan että samalla rahalla millä saa 2000 luvun hobbyn saa jonku järkyttävän pommin 80 luvun matkaajan (mikä oli kans yks mitä katottiin) . Soliferiin en koskis tikullakaan ainakaan vanhempiin.

[QUOTE="vieras";26107187]Tuota Hobby 650 mekin kateltiin. Jäi sitte muista syistä ostamatta koko vaunu. Oletko Saksasta kattonut?
Se vaan että samalla rahalla millä saa 2000 luvun hobbyn saa jonku järkyttävän pommin 80 luvun matkaajan (mikä oli kans yks mitä katottiin) . Soliferiin en koskis tikullakaan ainakaan vanhempiin.[/QUOTE]

Olen Saksastakin katsellut, mutta jotenkin ei nappaa lähteä sieltä tuomaan.
Paitsi tietysti, jos sieltä joku helmi edullisesti löytyy, sen voisi vaikka käydäkin hakemassa.
Mulla henk. koht Soliferista hyviä kokemuksia, mutta eipä se hirveän vanha ollut, 2000-luvulta kuitenkin.

Joku voisi selittää tyhmälle (=minulle), miksi ihmeessä kukaan haluaa pilata lomansa jotain helevatan vaunua kiskomalla? Hotelleja ja kaikenlaisia mökkikyliä on tienvarret täynnä, joten en käsitä, miksi joku haluaa vetää sitä sänkyä ja sohvakalustoa mukanaan.

Hei. En ymmärtänyt mitään asuntovaunuista, enkä uskonut koskaan meneväni edes sellaiseen. Rakkauden voimasta näin kuitenkin tapahtui ja positiivinen oli kokemus. Miehelläni on Dethleffs New Line 500 TK ja pinnoiltaan kuin uusi. En voi kuin suositella tätä vaunua kaikille, lämmin on ollut talvella hyvän lattialämmityksen ansiosta, tilaa on ollut riittävästi ja himokokkaajalle on ollut kaikki mahdollisuudet toteuttaa itseään ja kattaa kauniisti pöytä. Siihen on laitettu lisäksi kivaa led-valoa ja tv seinätelineeseen.

hei. minulla olisi myytävä hoppy 540 exelsiori 2005. todella siisti.juuri katasattu.kaasu ja sähkö lämmitys. täysin toimiva.tupakoimaton.yksin elävällä ei lapsia. saa tulla porvoosee katsomaan vaunua. lämmitys on trumatic. tässä on minun nr 0400-713884. aina tavoittaa. hinta on 10.000 e

hei. minulla olisi myytävä hoppy 540 exelsiori 2005. todella siisti.juuri katasattu.kaasu ja sähkö lämmitys. täysin toimiva.tupakoimaton.yksin elävällä ei lapsia. saa tulla porvoosee katsomaan vaunua. lämmitys on trumatic. tässä on minun nr 0400-713884. aina tavoittaa. hinta on 10.000 e

Sori, nyt on taloustilanne vähään muuttunut, joten ei ole varaa sitä uutta asuntovaunua hommata.
Kiitos vaan!

Tiedän Uutta vastaavan (Naftaliinissä pidetty) eli ollut pikku tarkalla,vähällä käytöllä,
iso solifer .
hinta edullinen koska perillisillä ei käyttöä,ja turhis sitä kautta.
Soita ja kerron enemmän kannattaa kysyä ,säästät ainakin koska
käytettynä uutta vastaava ei kovinkaan monella myynnissä.
Niin ja jos Auto on vaihdon tarpeessa ,niin sekin kunnossa Nissan Primera Busines 2.0L
Vetänyt asunto Vaunua noin 1200 kilometriä per vuosi.
katsotaan sitten kun teet tarjouksen,eli ei varmasti olla kauppojen suhteen metsässä.

Yhteistyössä