Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meil on kyl jottain vikka luetun ymmärtämisessä![]()
Öh, merkkituotteistako pitäisi olla tykkäämättä koska...? Miksei kukin saa ostaa mitö itse tykkää? Miten ihmeessä merkkituotteiden ostamisen taustalla pitäisi aina olla vain ja ainoastaan sen merkki?
Niin...laatu on varmasti yksi tekijä syynä sille, miksi moni valitsee merkin. Jos mulla ois varaa tai sanotaanko niin, että jos en ois niin pihi, ostaisin likalle Ticketin koulurepun Prisman repun tilalle. Ja syyt on niinkin yksinkertaiset, kuin että tykkään sen repun ulkonäöstä, mutta mikä vielä parempi, uskon sen olevan pitkäikäisempi. Tosin likalta pitäisi kysyä mielipide myös...saattaisi itse haluta ennemmin sen Prisman Kitty-repun.
Mutta yksi juttu noissa merkkituotteissa on hassu...niissä on ain näkyvillä se merkki. Moniko ostaisi paidan, jonka rinnassa lukee TARJOUSTALO (no ok, se on kauppa, ei merkki, mutta silti), tai vaikka LINDEX![]()
Kaunis Pieni Elämä ainakin, ja Meinasin kaatua, joka kylläkin jatkuu nyt Haarakiilapaniikkina. Etsin jotain kivaa remonttiblogia mutten ole löytänyt, jos joku tietää niin saa vinkata![]()
Mulla taas kaikki missä on iso logo jää kauppaan...inhoan niitä, ne näyttävät typerille :/
Öh, merkkituotteistako pitäisi olla tykkäämättä koska...? Miksei kukin saa ostaa mitö itse tykkää? Miten ihmeessä merkkituotteiden ostamisen taustalla pitäisi aina olla vain ja ainoastaan sen merkki?
Niitä on niin paljonBlogiaddikti olen juu. Kirjoittelen paria blogia enemmän tai vähemmän aktiivisesti, toinen raksablogi ja toinen epämääräinen leivonta/käsityöblogi. Mutta niihin suosikkeihin...
More To Love, Tyyliä metsästämässä, Siltakulma, Lapsellista, Oi mutsi mutsi, Hippu, Vinkeä väkkyrä ja uusi tuttavuus minulle: tarjoiluehdotus. Tuo tarjoiluehdotus on ihan älyttömän hauska![]()