Suosikkejasi kiinalaisessa ravintolassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minut vietiin eilen treffeille paikalliseen kiinalaiseen ravintolaan ensimmäistä kertaa ja ruoka oli erittäin herkullista. Sokkona tilasin huonolla suomenkielellä kirjoitetulta listalta enkä muista annoksen nimeäkään.

Menen varmasti uudestaankin kun ruoka oli niin loistavaa, mutta ongelma on se ettei annoksista ota selkoa. :D
Kuvia ei ole ja ravintolan työntekijät puhuu vain muutaman sanan suomea...

Mitkä on teidän suosikkiannoksia kiinalaisessa?
Mitä kannattaa välttää jos ei halua kovin extremeä kokeilla?

Tuhatvuotiset munat tietty! Ja joo, olen syönyt noita. ;)

220px-Century_egg_sliced_open.jpeg

Mutta jos ihan rehellisesti puhutaan, niin kokonaisena paistetut kalat (jotain muikuntapaista) ovat tosi hyviä. En tiedä ruokalajin nimeä.

Juuri noita munia mä pelkäsin tilaavani. :D

Jotain friteerattua etsin listalta,mutta en löytänyt.
Pitää mennä uudestaan ja kokeilla vain rohkeasti.

Olin aidosti tosi yllättynyt positiivisesti miten paljon makua oli kastikkeessa, vaikka raaka-aineet vaikuttikin melko yksinkertaiselta.

Mä taas en ollenkaan tykkää friteeratuista ruoista! Mun lempikiinalaisessa Kampissa on aivan hurmaavan hyvää chili-valkosipulikanaa. Sitä voisin syödä vaikka kuinka usein. Ylipäänsä tykkään kiinalaisista kanaruoista, ja varsinkin jos on valkosipulia tai chiliä tai parhaimmillaan molempia :)

Mä syön aina joko kanaa currykastikkeessa tai paistettuja nuudeleita ja kanaa. Njamssss! Vaikea valita noiden väliltä, enkä haluaisi ottaa muutakaan, kun en ole nuihin vielä kyllästynyt. :P

Yhteistyössä