Suoristusraudasta tietävät

Alkuperäinen kirjoittaja -Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja ****:
Muista laittaa jotain muotoilutököttiä eka kestää KUUMENNUKSEN ja ist suoristaa vasta. Mulla keraaminen ja ihan paras!!!!!

Mulle parturi sanoi että vain puhtaisiin hiuksiin, ettei se aine pala. polttaa samalla myös tukan.

mulla myös nordika.

No ideahan niissä kuumaa kestävissä tuotteissa on se, että hius eikä aine pala...jotain suojaa hiukselle olis hyvä laittaa.

Mulla menee vähintään vartti että saan niin suoraa kuin haluan.. Kapealla saan parempaa jälkeä, leveällä tahtoo jäädä ns. kulmia.. Vähänkin kosteutta ilmassa ja bling johan taipuu taas vaikka olis mitä tököttiä päässä.. Hiukset on puolipitkät ja määrällisesti sitä on paljon.. :x

Mulla on lähes kynitty tukka ja käytän suoristusrautaa että saan hiusta edes vähän päänahkasta irti. Ostin kampaamosta sellaisen tosi pienen suoristusraudan, oli heillä ihan uusi tuote, siis aiemmin ollut vain isoja rautoja, tuo ostamani on tosi kapea, hyvä lyhyelle tukalle...

Kiitoksia kaikille vastauksista :flower:

Eli minun tukallanikin on vielä jotain toivoa jos ja kun vain hankin tuollaisen raudan ja jos kerran pystyn jo ihan kunnolla ottamaan tukasta kiinni niin kai se pituus sitten siihen raudan käyttöönkin riittää :D

mulla on (vanha) babyliss ja ihan kakka. ei mun tukkaa ainakaa saa kunnolla suoraks. oli tökötit millaset tahansa. ja mulla ei oo mikään paksu tukka. luonnonkihara ohut hius.

Mulla Vidal Sassoonin sellainen "yhdistelmärauta", voi käyttää suoristimena mutta myös pyöreä ulkopuoli kuumenee niiden levyjen kohdalta, joten saa tehtyä myös kiharat. Kapeat levyt, elektroninen lämmönsäätö 5 portaassa ja pitkä johto. Mitäpä muuta sitä tyttö tarvitseekaan.. :D

Yhteistyössä