suoramarkkinoinnnin esto nro, pliis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.vaestorekisterikeskus.fi/vrk/home.nsf/pages/BC69158F5E778854C2256C5C00346DC9

Kannattaa ilmoittaa tuonne Robinsoniin! Minulla on tepsinyt, eivät ole myyjät enää soitelleet =)

jos oot tehny sen eston, niin puheluja tulee silti vielä jonki aikaa, koska siinä on muistaakseni parin kuukauden viive, että ne menee kaikille. ja jos puhelu tulee, etkä vielä ole laittanut estoa, niin sen saa myös siltä puhelinmyyjältä. tiedän kun itse olin juuri pari päivää puhelinmyyjänä... paskaa hommaa..

Mulla on kans joskus soittanu joku myyjä, mut se johtuu siitä että toi esto tehoaa vaan niihin firmoihin jotka on sitoutunut sitä noudattamaan! :o Eli sitä ei ole pakko noudattaa :/ Mutta tosiaan vuoden aikana mulle tullu ehkä pari puhelua, ku ennen tuli melkein joka päivä.

0600 13404

Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ?/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti.

Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1-3 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.

SSML:n jäsenyritykset (n.240 yritystä eri toimialoilta) ovat sitoutuneet käyttämään edellä mainitun palvelun rekisteriä toiminnassaan.

mulla on salainen puhelinnumero ja oon poistanu itteni kaikilta listoilta,ei siis saa mistään osoitetietoja eikä mitään tietoja mut silti lehtikauppiaat soittelee...

Yhteistyössä