Suoraan sanottuna Vituttaa

Olin tyttöni 9kk kanssa terveysasemalla,jossa eräs mummeli sitte kysy,että onko tuo sinun oma lapsi...vastasin että joo kyllä. Eikai,vaikka olet itsekkin vielä lapsi!! olen siis 22 vuotias. Sain vaivoin oltua hiljaa,koska on pienestä opetettu kunnioittamaan vanhempia,miksi he eivät kunnioita nuorempia???
Törkeetä samainen mummo tuli sitte istumaan meidän viereen ja rupes silittää tyttöni kättä,ILMAN LUPAA! en mä mene kenenkään tuntemattoman lapsia silittelemään varsinkaan terveysasemalla missä on muutenki kaikkia tauteja liikkella. hERMOT MEni kyllä siihen mummoon. Nyt ärsyttää kun en avannu suutani ja sanonu mummolle mitä mieltä olen hänen käytöksestä.
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
No mun mielestä oli aivan typerästi sanottu, silittelyllä tuskin pahaa tarkoitti vaan olipahan vain ajattelematon...
Selvennän vielä, että MUMMOLTA typerästi sanottu. Typerää mennä ehkä silittelemäänkin, mutta siinä mummolla varmaan on vaan ollu hyvä tarkoitus, mutta ei hiffannut että ottaisin näin.

 
silli
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
SIIS HALOO JOS MÄ VIEN MUN KIPEETÄ LASTA LÄÄKÄRIIN NI SIIHEN EI TOSIAAN TARVI TULLA KENENKÄÄN MUMMON ENÄÄ SEKAAN!
No tilaa herravarjele yksityislääkäri kotiisi, niin ei tarvii katsella ei mummoja ei Jeesuksia :) :) :)
 
Me,myself and I
No toi on iisiä käytöstä mun mielestä. Itse joskus terkkarissa lapsen kanssa, ite 22v ja lapsi 4v ja lapsella oli maha hirveen kipeä(hänellä joku mahassa, mitä ei vieläkään ole selvitetty) siinä lasta silittelin kun makas mun sylissä. Siinä vastapäätä muori katteli kun lapsi itki ja sn jälkeen totes, että on nämä nykyajan vanhemmat kamalia, kun ei omaa lastaankaan voi lääkäriin tuoda. Siinä veti kyllä sanattomaks. Muori sitten aatteli, että mä olen lapsenhoitaja.. :/
 
toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. mä olen 100 varma ettei mummon tarkoitus ollut olla veemäinen. ite 00n vm 87 ja tyttöni on 06. joskus on tullut samankaltaista kommenttia mutta en ole ottanut sitä itseeni enkä varsinkaan illalla tullut palstalle vauhkoomaan.
 
habaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
SIIS HALOO JOS MÄ VIEN MUN KIPEETÄ LASTA LÄÄKÄRIIN NI SIIHEN EI TOSIAAN TARVI TULLA KENENKÄÄN MUMMON ENÄÄ SEKAAN!
No olisit avannu sen suus kun se rupes hiplaa sen penskas räpylää! Turha vinkua ku ei uskalleta mitään sanoa! Sit piipitetään jälkeenpäin ja uhotaan, hitto miten typerää ja NAURETTAVAA!

 
Alkuperäinen kirjoittaja habaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
SIIS HALOO JOS MÄ VIEN MUN KIPEETÄ LASTA LÄÄKÄRIIN NI SIIHEN EI TOSIAAN TARVI TULLA KENENKÄÄN MUMMON ENÄÄ SEKAAN!
No olisit avannu sen suus kun se rupes hiplaa sen penskas räpylää! Turha vinkua ku ei uskalleta mitään sanoa! Sit piipitetään jälkeenpäin ja uhotaan, hitto miten typerää ja NAURETTAVAA!
Jokaisen pitäisi mun mielestä tajuta se asia sanomattakin. Lääkäriin mennään kipeenä ei hakemaan nallekarkkeja tai haleja. Enkä mä ole mielestäni mitään uhonut,tuonut vain ilmi mielipiteeni. Joku voi sitte laittaa mulle aiheet mistä tänne kaksplussan sivuille saa kirjotella ja mistä ei.
 
...
taidat olla vielä aika lapsellinen..

kun otat noin itseesi sen, että sua sanotaan nuoreksi..

yks mun kaveri, suunnilleen sun ikiä kans.. niin suuttuu ihan suunnattomasti jos sitä sanotaan lapseksi :D
 
älä valehtiele ikääsi
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:
Olin tyttöni 9kk kanssa terveysasemalla,jossa eräs mummeli sitte kysy,että onko tuo sinun oma lapsi...vastasin että joo kyllä. Eikai,vaikka olet itsekkin vielä lapsi!! olen siis 22 vuotias. Sain vaivoin oltua hiljaa,koska on pienestä opetettu kunnioittamaan vanhempia,miksi he eivät kunnioita nuorempia???
Törkeetä samainen mummo tuli sitte istumaan meidän viereen ja rupes silittää tyttöni kättä,ILMAN LUPAA! en mä mene kenenkään tuntemattoman lapsia silittelemään varsinkaan terveysasemalla missä on muutenki kaikkia tauteja liikkella. hERMOT MEni kyllä siihen mummoon. Nyt ärsyttää kun en avannu suutani ja sanonu mummolle mitä mieltä olen hänen käytöksestä.
kauheeta! ikää tais olla 16-v ?
 
hmmph
minä olen 28 ja mulla on lapsi -03 ja mummot aina kauhistelee kun laps on lapsen tehnyt. so? en jaksa suuttua vaan lähinnä hymyilen ja kerron totuuden ja sitte jo rupatellaanki ehkä jo jostain ihan muusta .
 

Yhteistyössä