Suoraa puhetta seksistä

Menin naimisiin 23-vuotiaana. Minulla oli silloin korkeakoulutason tutkinto valmis. Mies palasi intistä ja vips vaan, kivasta opiskelukaverista tulikin uraohjus, joka sumeilematta talloi jalkoihinsa elämäni: meni ura, meni suku, meni tuttavat muuttojen takia. Masennus hoitui pillereillä, mutta ei uskallettu silloin lasta yrittää. Sitten lopulta yritimme ja terve lapsi tuli. Ja seksi loppui. Miehen isänvaistot kyllä heräsivät kiitettävästi eli hän on hoitanut todella paljon lastamme. Nyt minä istun tässä, lapsi on jo koulussa ja mies hienossa työpaikassaan. Äsken käytin dildoa, pitkästä aikaa. On se vaan kumma, että kun mies haluaa, naisen pitää antaa. Kun mies ei halua - ei kukaan saa enää haluta.

vaikeita asioita nämä parisuhdeasiat. Itse olen eronnut jo 10 vuotta sitten nyt onnellisesti naimisissa ihanan miehen kanssa jonka kanssa tein vielä " vanhoilla päivilläni" kaksi lasta. he ovat nyt 7v ja kohta 6v. ihania lapsia. Meillä seksi on upeaa. Ennen se ei oikein ollut. olin siis 20 vuotta edellisen miehen kanssa ja välillä seksi oli pakko pullaa, kaikki ne vuodet jonkinlaista opettelemista. Olen kuitenkin onnellinen että sekin aika tuli koettua sillä arvostan nyt hyvää parisuhdetta joka toimii joka tavalla. Sinun kannattaisi ehkä puhua miehesi kanssa näistä asioista tai olisiko sinulla sellaisia ystäviä joille voisit puhua. Älä lannistu, älä ole katkera sillä elämällä on varmasti sinulle paljon annettavaa ja paljon vielä hyvää edessä, :) :wave:

kahvis
Meillä on ihan toisinpäin, mies haluaisi, mutta minä en. En jaksa. Enkä mieheni kanssa pysty enää sellaista fiilistä saamaan aikaan, että voisin kuvitella sänkyhommia. Hän on niin moneen kertaan minut haukkunut, epäillyt monista asioista jne.

Yhteistyössä