J
jännittäjä
Vieras
mutta haluaisin kuulla kokemuksia perinteisestä leikkauksesta,toipumisesta ja lopputuloksesta?jännittää,taidan perua koko jutun,vaikka 8v olen pohtinut tätä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina75:Ei kannata mennä leikkaukseen. Kannattaa mennä sen sijaan vaahtoruiskutushoitoon. Ei tule rumia arpia ja paraneminen on huomattavasti kivuttomampaa ja nopeampaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina75:Googleta vaahtoruiskutushoito ja lue eri artikkelit, niin saat lisätietoa. Ja kysy myös oman alueesi yksityissairaalasta lisätietoja.
Sillä saa hoidettua nimenomaan myös ne verenpurkaumat. Kaveri kävi siinä vuosi sitten ja kaikki hämähäkkisuonetkin (spider veins) saatiin hoidettua, samoin pahat suonikohjut. Itse olen menossa siihen kans.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:leikkauksella saa pysyvän tuloksen, vaahtoruiskutuksella kohjut yleensä uusiutuvat parin vuoden kuluttua, koska ongelmasuonia ei poisteta.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina75:Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:leikkauksella saa pysyvän tuloksen, vaahtoruiskutuksella kohjut yleensä uusiutuvat parin vuoden kuluttua, koska ongelmasuonia ei poisteta.
Höpö höpö =) Ne vaahtoruiskutetut suonet kuolee pois ja verenkierto ohjautuu itsestään terveisiin suoniin. Tutustu "Hoitsu" paremmin asiaan ennenkuin kommentoit tyhjiä.
On tosiaan totta, että ei se vaahtoruiskutushoito kaikille sovi. Mutta itse ainakin paljon mieluummin menen siihen, jos se vain suinkin on mahdollista. Ennelta ei mitään voi arvailla kenenkään suonikohjutilanteesta, vaan lääkärin esitutkimuksessahan se selviää.