Suonikohjut, niiden ehkäisyt

Jestas, mulle on tullut orastava suonikohju oik. jalkapöydän "sisäkurviin" siis siihen kaareen, mikä nimi nyt onkaan, sana hukassa. mutta jalkapöydän sivuun kuitenkin.
Onko mulla toivoa saada sitä kotikonstein "liukenemaan" vai leikkausko edessä.
Harmittaa tosi paljon, sillä se sattuu. Ei oikein pysty jalalla astuu kunnolla.
 
vieras
Valitan jos ne tulee, et voi ehkäistä.
Yrittää voi tukisukilla tai laittamalla hiruoide forte rasvaa ( apteekista) ja ottamaan kipulääkkeen. Nämä oli ohjeet mulle kun jalat löi raskauksissa aina tulta ja tuli joskus laskimotulehdus eli ensin kipukohta ja pian kauhee mustelma:(
 
minulla näin
Alkuperäinen kirjoittaja :
kauankohan on sair.lomalla kun kohjut leikattu??
mulla leikattiin pohkeesta monta kohjua, nivusesta mentiin sisään, myös plvitaipeeseen tuli hiukan isompi leikkaushaava, saikkua tuli 3viikkoa, mutta mulla olikin todella isot kohjut ja leikattiin perinteisin keinoin, vaahtohoidolla ei olisi kohjutilanne korjaantunut, mulla oli vuotava suoni reidessä, joka purkautui sitten pohkeeseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minulla näin:
Alkuperäinen kirjoittaja :
kauankohan on sair.lomalla kun kohjut leikattu??
mulla leikattiin pohkeesta monta kohjua, nivusesta mentiin sisään, myös plvitaipeeseen tuli hiukan isompi leikkaushaava, saikkua tuli 3viikkoa, mutta mulla olikin todella isot kohjut ja leikattiin perinteisin keinoin, vaahtohoidolla ei olisi kohjutilanne korjaantunut, mulla oli vuotava suoni reidessä, joka purkautui sitten pohkeeseen.
apua 3 vkoa!! miten pärjään 3 pienen lapsen kanssa kotona....
 
minulla näin
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja minulla näin:
Alkuperäinen kirjoittaja :
kauankohan on sair.lomalla kun kohjut leikattu??
mulla leikattiin pohkeesta monta kohjua, nivusesta mentiin sisään, myös plvitaipeeseen tuli hiukan isompi leikkaushaava, saikkua tuli 3viikkoa, mutta mulla olikin todella isot kohjut ja leikattiin perinteisin keinoin, vaahtohoidolla ei olisi kohjutilanne korjaantunut, mulla oli vuotava suoni reidessä, joka purkautui sitten pohkeeseen.
apua 3 vkoa!! miten pärjään 3 pienen lapsen kanssa kotona....
no oli mullakin kaks pientä kotona, ei se tietenkään liikkumasta estä, hiukan hitaampaa on meno ja pitkää istumista ja seisomista tulis välttää, ja alkuun jalkaa pidettävä maatessa ylhäällä esim, tyynyn avulla.
 

Yhteistyössä