M
mm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:leikattiin ihan perinteisellä menetelmällä eli jalat oli haavoja täynnä ja pää suonet otettin pois vasta tässä toisessa leikkauksessa.. kohjut siis uusi ensimmäisen leikkauksen jälkeen. ja kaks viikkoo oli jalat todella arat.. mut johtuu tietty siitä et suonia jouduttiin ottaa niin paljo pois..Alkuperäinen kirjoittaja Leikkaus edessä:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja XXX:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:multa leikattiin monemmat jalat perinteisellä.. nukutuksessa.. en voinu lähtee samana päivänä pois olin niiin kipee... ja kaks viikkoo olin toooodella kipee... ja niitä sukkia ala heti opetella käyttää.. sit vasta ne on hankala laittaa ku jalat on aivan sairaan kipeet.. siis kannattaa harjoitella niitten laittioa jo nyt.. näin mulla
Miten olit niin kipeä?
lääkärit sano ettei oo ihme jos toipuminen kestää koska suonia poistettiin paljon.... oli kamalat mustelmat leikkauksen jälkeen..olis kuvia mut en osaa laittaa tänne.. ja jo kahdesti leikattu.. että en kyllä sanoisi olevani kipuherkkä niinku joku jo vitsaili...
Miten sinun jalat leikattiin? Kauanko mustelmien paraneminen kesti?Kun jalkasi parani,oliko lopputulos mielstäsi hyvä?normaali?Miksi sinut on leikattu kahdesti?uusiko kohjut?
Mut lopputulos nyt on...?Miksihän ne ei ottanut ekalla kertaa sun pääsuonia pois?
nyt hyvä tulos.. ja en tiedä miks eivät ottaneet eka kerralla.. siitä eka kerrast aikaa 11v kait oli eri käytäntö.. tai riippuuko sit lääkäristä.. en tiedä..