suomisoffa-toimitusaika/kaupan peruutus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muualta sohva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muualta sohva

Vieras
Onko kellään kokemusta kauanko on vienyt toimitus,käytiin suomi soffassa 28.7. ja tilattiin sohva,lapussa lukee toimitus n.vk34(mutta että siis tämä on viitteellinen toimitusaika) ja lukee että soittavat kun nouto aika lähenee...mitään ei ole vieläkään kuulunut.alkaa kyrpiä kun mainsotavat halvempia sohva tarjouksia,tämä meidänkin on halventunut jonkinverran yhdessä välissä ja nyt ei enää ole näkynyt mainostakaan..alkaa kyllästyttää odottaminen ja haluaisi perua kaupan,mutta onko se mahdollista edes?

Alkuperäinen kirjoittaja Piritta:
Jos perut, joudut maksamaan sanktiota eikä edes itku auta. Sellainen on Suomisoffa. :(

häh?saatiin maksusopimus että maksetaan kun noudetaan eikä siinä lue sellaista eikä heidän nettisivuillaankaan?

Meillä on nyt kestänyt noin 6 kk. Eikä näy sohvia vieläkään. Jatkuvasti siirtävät toimitusta
ja nekin ilmoitukset tulevat aina viikon myöhässä. Olisi varmaan aiheellista ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen...

Juu, eli me tilattiin helmikuussa (kohta siis 6kk) uudet sohvakalusteet SS:sta. KAikki meni toimitukseen asti hyvin, mutta nojatuolista oli ommel hajonnut, ja senpä jälkeen kaikki on mennykin metsään. Tehtiin reklamaatio samana päivänä liikkeeseen ja kyselyiden ja tuoli hukkumisen yms tapausten jälkeen meille vihdoin ja viimein tuotiin "korjattu" tuoli viime viikolla takaisin. KAs kummaa, sitä ei kuitenkaan oltu korjattu, vaan samasta kohti ommel edelleen auki. Tämä projekti kesti siis reklamaatiosta siihen kun tuoli takaisin tuotiin 4kk sillä tuloksella, että sitä ei edes korjattu. Nyt sitten meille on luvattu kokonaan uusi tuoli tuon rikkinäisen tuolin tilalle, mutta huonolta näyttää senkin kanssa. Lupaillaan kyllä koko ajan sitä meille nopsaan, mutta.... ikävä kyllä myös asiakaspalvelussa näyttää olevan aika lailla puutteita laadunvalvonnasta puhumattakaan...

Minä odotin sänkyä sieltä pari kuukautta. Mulle sanottiin, että toimitus ryssitty valmistuspäässä, rekka hukassa ja mitäköhän muuta vielä. Viimeisimpänä toimituksesta kuulemma puuttu petari ja kun menin paikanpäälle purkamaan kauppaa, niin lupasivat toisella petarilla. Tuttavat olivat hakeneet minun ostoni jälkeen just saman sängyn suoraan varastosta sieltä eli minä odotin vielä viikkoja sänkyä joka olisi ollut varastossa. Mulla ei ollut mahdollisuutta kuljettaa sitä itse, joten heidän kuljettamanaan tuli viimein. Vieläkin raivostuttaa, enkä ikinä osta kyseisestä firmasta enää mitään. Hyvitykseksi lupasivat lahjakortin jos ostaisin jotain vielä sieltä...... 10? Buah..

Vko 34 alkaa 18.8. Viikolla 35 alkaisin kyselemään.. Onko kyseessä kuitenkin tuo välissä ollut alhaisempi hinta, mikä sitten saa koko homman mättämään..??

Alkuperäinen kirjoittaja Voi teitä!:
Vko 34 alkaa 18.8. Viikolla 35 alkaisin kyselemään.. Onko kyseessä kuitenkin tuo välissä ollut alhaisempi hinta, mikä sitten saa koko homman mättämään..??

Katsoitko alkuperäisen viestin vuoden oikein? On aloitettu syyskuussa 2007

Yhteistyössä