suomi24 treffit, voiko sinne tehdä profiilin mikä ei näy...?

• Viestiketjun aloittaja tietääkö kukaan?
  • Ensimmäinen viesti
tietääkö kukaan?
olen ollut sinkkuna pitkään ja ollut vähän haku päällä viimeisen vuoden, mutta ei ole yksikään kolahtanut. kauheita perseellekävijöitä ja idiootteja -anteeksi vain.
olen nyt muutaman profiilin lukenut tuolta suomi24-palvelusta, mutta näemmä siinä on joku raja et pääsen selaamaan lisää vasta jos kirjaudun..
Eräs mies jäi mieleeni ja olisin halunnut laittaa hänelle jotain viestiä, mutta en halua että kukaan huomaa minun olevan tuolla sivustolla... :ashamed:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö kukaan?;27533222:
olen ollut sinkkuna pitkään ja ollut vähän haku päällä viimeisen vuoden, mutta ei ole yksikään kolahtanut. kauheita perseellekävijöitä ja idiootteja -anteeksi vain.
olen nyt muutaman profiilin lukenut tuolta suomi24-palvelusta, mutta näemmä siinä on joku raja et pääsen selaamaan lisää vasta jos kirjaudun..
Eräs mies jäi mieleeni ja olisin halunnut laittaa hänelle jotain viestiä, mutta en halua että kukaan huomaa minun olevan tuolla sivustolla... :ashamed:
Et pääse selailee ellet tee profiilia mut teet ihan yksinkertasen ja jos et halua naamaa näkyviin ni älä laita kuvaa.Jos asut pienellä paikalla ni älä laita paikkkuntaa mut läänin voit laittaa. Et pysty laitttaa niille viestejä jos sulla ei profiilia ja profiilin voit piilottaa mut sillon et saa vastaanotettua tai lähetettyä viestejä.

tietääkö kukaan?
[QUOTE="vieras";27533277]Et pääse selailee ellet tee profiilia mut teet ihan yksinkertasen ja jos et halua naamaa näkyviin ni älä laita kuvaa.Jos asut pienellä paikalla ni älä laita paikkkuntaa mut läänin voit laittaa. Et pysty laitttaa niille viestejä jos sulla ei profiilia ja profiilin voit piilottaa mut sillon et saa vastaanotettua tai lähetettyä viestejä.[/QUOTE]

okei, kiitos! :)
tää selvitti paljon, mulla kun ei oo yhtään kokemusta tällasista :D

ieras
ne on aika urpåja sitten siellä 24:ssa...ite olen siellä kans ja voi luoja sitä sakkia...yhen järkevän olen sieltä bongannut ja ollaan tavattukin mut ei meistä paria tullut mut kaverit kylläkin.v

"juu"
Minä taas olen yllättynyt tasosta.

Olen tavannut nyt useita miehiä treffeillä. Ihan ovat sellaisia olleet kuin on kirjoiteltu. Ei ole tullut vastaan mitään kammotusta tosiaankaan. Haen korkeasti koulutettua fiksua tyyppiä, ja niitä on.

yksi vinkki
Ainakin Chrome-selaimessa onnistuu niin, että jos käyttää incognito-moodia, niin sitten kun tulee se raja vastaan, kopioi osoiteriviltä sen hetkinen osoite (jos siis olet saanut monta sivua hakutuloksia) ja sitten suljet selaimen ja avaat uudestaan, kopioi osoite ja taas onnistuu!

Itse olen miehenä saanut about 3 viikossa 3 kuvallista viestiä, mutta naiset on ulkonäöltään väliä 4-6. Pitäisi kai alkaa itsekin lähettelemään viestejä, on varmaan turha odottaa, että siedettävän näköinen nainen lähettäisi viestin.

Yhteistyössä