http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/06/09/nain-suomi-pysahtyisi-ilman-maahanmuuttajia/20108080/12
Mielenkiintoista :/
Mielenkiintoista :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Autottomana ja ajokortittomana olen erittäin iloinen siitä, että bussit kulkee.
Alkuperäinen kirjoittaja kulkivat kuin kulkivatkin:Kulki ne kyllä vuosikymmeniä ennen ensimmäistäkään rättipäämamua ja islamistiterroristiturvapaikkashoppailijaakin!
Niin kulki. Mutta sitten tuli aika, jolloin suomalaista ei enää bussikuskin duuni kiinnostanut. Ja jotta bussit kulkisi edelleenkin, on palkattu maahanmuuttajia.Alkuperäinen kirjoittaja kulkivat kuin kulkivatkin:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Autottomana ja ajokortittomana olen erittäin iloinen siitä, että bussit kulkee.
Kulki ne kyllä vuosikymmeniä ennen ensimmäistäkään rättipäämamua ja islamistiterroristiturvapaikkashoppailijaakin!
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Oliko tässä sinulle jotakin uutta?
Mietipä tuota seuraavan kerran kun olet mamut sitä, mamut tätä. Muutamat häiriköt leimaavat koko ihmisryhmän!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niin kulki. Mutta sitten tuli aika, jolloin suomalaista ei enää bussikuskin duuni kiinnostanut. Ja jotta bussit kulkisi edelleenkin, on palkattu maahanmuuttajia.Alkuperäinen kirjoittaja kulkivat kuin kulkivatkin:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Autottomana ja ajokortittomana olen erittäin iloinen siitä, että bussit kulkee.
Kulki ne kyllä vuosikymmeniä ennen ensimmäistäkään rättipäämamua ja islamistiterroristiturvapaikkashoppailijaakin!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niin kulki. Mutta sitten tuli aika, jolloin suomalaista ei enää bussikuskin duuni kiinnostanut. Ja jotta bussit kulkisi edelleenkin, on palkattu maahanmuuttajia.Alkuperäinen kirjoittaja kulkivat kuin kulkivatkin:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Autottomana ja ajokortittomana olen erittäin iloinen siitä, että bussit kulkee.
Alkuperäinen kirjoittaja -:eipä pidä paikkaansa yhtään
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja -:eipä pidä paikkaansa yhtään
Kyllä se täällä pk-seudulla aika hyvin paikkaansa pitää.