Suomi antaa rahaa kielteisen turvapaikka päätöksen saaneille pakolaisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tällähän sitä oikein kutsutaan kaikki pakolaiset Suomeen, uudestaan ja uudestaan. vaikka pakolainen tietäisi että kansalaisuutta ei tipu, niin ainakin tietää saavansa oman maan mittakaavassa vuoden tienestit lohdutus palkinnoksi.
Vielä kun tässä on aivan varmasti porsaanreikä, että pakolainen voi kiertää vaikka kokoajan parin maan kanssa ympyrää, keräämässä kielteistä päätöstä ja rahat taskussa taas aikasempaan kysymään taas uudestaan.

Voi ei.:(
Maksaisin isoäitini hoidon jossain hyvässä vanhainkodissa jos minulla olisi rahaa.
Just ja just työssäkäyvänä pärjään.:(
Annan silti joka kk hänelle sen minkä voin, että olisi edes jotakin laatua elämään. Hän on dementoitunut, mutta muistaa minut vielä toistaiseksi.

Ei ole kiva lukea tällaisia uutisia, masennun varmaan kohta. Käyn joka päivä katsomassa isoäitiäni ja huomaan kyllä hoidossa suuria puutteita. Olen tehnyt tästä lukuisia valituksia! Mitään ei tapahdu.

Hän on minulle tärkein ihminen. Niin ihanaa mummelia ei tule vastaan joka päivä.♡

Lapsiperheille ja vanhuksille vain leikkauksia tuloihin, jotta saadaan muiden maiden pakolaisille tonnit tilille :)

Tuntuu kyllä niin epäreilulta ja turhalta touhulta kun ajattelee että nuokin rahat olisi voinut antaa heikommille.

Luin jonkun uutisen, missä kerrottiin että on inhimillisempää maksaa pakolaiselle että hän lähtee vapaaehtoisesti. Ja nämä pakolaiset eivät ole välttämättä edes missään hädässä, vaan jatkavat tuhatlappunen takataskussaan seuraavaan eu maahan jne.

Kyyneleet vierivät pitkin poskiani kun mietin niitä vanhuksia jotka joutuvat maata omissa tarpeissaan. Siitä on inhimillisyys myöskin kaukana.:cry:

Tuntuu kyllä niin epäreilulta ja turhalta touhulta kun ajattelee että nuokin rahat olisi voinut antaa heikommille.

Luin jonkun uutisen, missä kerrottiin että on inhimillisempää maksaa pakolaiselle että hän lähtee vapaaehtoisesti. Ja nämä pakolaiset eivät ole välttämättä edes missään hädässä, vaan jatkavat tuhatlappunen takataskussaan seuraavaan eu maahan jne.

Kyyneleet vierivät pitkin poskiani kun mietin niitä vanhuksia jotka joutuvat maata omissa tarpeissaan. Siitä on inhimillisyys myöskin kaukana.:cry:

:(

Yhteistyössä