suomesta löytyy ikävä kyllä vieläkin näitä v**un idiootti miehiä, jotka ajatteleee, että naisen tehtävä kodissa on kotityöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hanna

Vieras
olen elänyt viikon shokissa ja saanut pyykätä, siivota ja tehdä ruokaa. uskalsin sanoa miehelle, että hänkin voisi osallistua ja tehdä jotain niin arvatkaa mitä sain vastaukseksi? :o :kieh: :kieh: "ne on naisen hommia, en tee!!" ARGHHHHH! :kieh: vittu en kyllä halua ikinä enää tuollaista miestä.

TOttahan se on, tuli vissiin hätäkakka housuun kun joutuit jotakin itse tekemään :D Sitä se on, ei auta muu kuin totutella tilanteeseen, miksi olet täällä riukuttamassa, eikö pitäisi olla marjastamassa tai ruokaa tekemässä, hopi hopi nyt hommaileen siitä!

Tuollaisia miehiä on ja tulee aina olemaan, valitettavasti ja voin sanoa, että ei niihin mitkään koulutuksetkaan toimi suurimpaan osaan, jotkut voi olla koulutettavissa, mutta ei kaikki.

cat-hah.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuollaisia miehiä on ja tulee aina olemaan, valitettavasti ja voin sanoa, että ei niihin mitkään koulutuksetkaan toimi suurimpaan osaan, jotkut voi olla koulutettavissa, mutta ei kaikki.

höpö höpö itse en tee kotitöitä lainkaan vaan mies hoitaa ne kaikki. ei edes tarvinnut opettaa.

että sinä naisena palvelet miestäsi. Niin on ollut aina ja niin tuee aina olemaan. Itse teen sen mielelläni koska en halua miestä sotekemaan minun hommiani. naisen kuuluu olla tosiaan sitä mitä mies käskee ja olla hiljaa ja valittamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:

höpö höpö itse en tee kotitöitä lainkaan vaan mies hoitaa ne kaikki. ei edes tarvinnut opettaa.

Miten niin höpö höpö, enhän minä sanonut että kaikki miehet on tuollaisia, vaan sellaisia on ja tulee aina olemaan. Tiedän minäkin paljon miehiä, jotka osallistuvat kotitöihin, mutta myös niitä, jotka eivät osallistu, vaikka kuinka yrittäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:

Miten niin höpö höpö, enhän minä sanonut että kaikki miehet on tuollaisia, vaan sellaisia on ja tulee aina olemaan. Tiedän minäkin paljon miehiä, jotka osallistuvat kotitöihin, mutta myös niitä, jotka eivät osallistu, vaikka kuinka yrittäisi.

no onneksi en tunne sellaisia.

Ja taas on kyse siitä mihin itse suostuu. Itse heitin esim. roskikseen miehen housut kun lojuivat tuolilla. Voit jättää pesemättä miehen pyykit. Ennen eroa voit toimia niin, että sinä asut erihuoneessa ja siivoat sen , mutta et huonetta jossa mies asuu. Tiskeistä peset vain omasi ja laitat sivuun miehen tiskit. Ruokaa et missään nimessä laita miehelle vaan itsellesi ja lapselle/ lapsille. Lapset ovat se vaikea asia sillä heistä täytyy huolehtia vaikka mies tekisi mitä. Voit esim lykätä puolet lapsen pyykeistä miehen huoneeseen. Kovat keinot käyttöön...

Yhteistyössä