Suomessa 3 kertaa(!!!!) enemmän murhia mitä Ruotsissa

• Viestiketjun aloittaja Häpeä Suomi
  • Ensimmäinen viesti
Häpeä Suomi
http://www.iltalehti.fi/kauhajoentragedia/200809248318789_kj.shtml

Joku brittitutkija oli tutkinut suomalaisia miehiä, ja todennut, että huolestuttavan moni suomalainen mies on aggressiivinen. Meillä myös itsemurhatilastot suuret ja perheväkivallan luvut...

Keittiönoita
Joku brittilehtimies tiesi kertoa, että Suomessa kaikissa kouluissa on psykiatreja, mutta en on ylityöllistettyjä. Mulla lapset 22 ja 16 v ja ekaa kertaa kuulin, että Suomessa on kouluissa psykiatrejakin.

vieras
Suomen niemellä, suomen kielellä, äijät huutaa lailla perk....leen ja kun Suomi pelaa lätkää, se iskee joka jätkään, kaljaa koneeseen ja Ukkometsoon. (tuli mieleen nimimerkki x:n kommentista)

x
Tai onhan olemassa myös se mahdollisuus et suomalaiset naiset diggaa erityisen paljon väkivaltaisista miehistä, joten heidän geeninsä jatkavat sukua enemmän kuin siellä Ruåttin maalla?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Tai onhan olemassa myös se mahdollisuus et suomalaiset naiset diggaa erityisen paljon väkivaltaisista miehistä, joten heidän geeninsä jatkavat sukua enemmän kuin siellä Ruåttin maalla?
Kuka sellaisista voi digata? :O

vieras
Expressen uutisoi myös, että Suomessa on jokaista sataa ihmistä kohti 56 asetta. Suomi onkin aseiden määrän suhteen omaa luokkaansa EU:ssa ja kolmantena maailmassa. Yhdysvalloissa aseita on 90 sataa ihmistä kohti. Ranskassa, Kanadassa, Australiassa ja Saksassa vastaava luku on alle 30.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Expressen uutisoi myös, että Suomessa on jokaista sataa ihmistä kohti 56 asetta. Suomi onkin aseiden määrän suhteen omaa luokkaansa EU:ssa ja kolmantena maailmassa. Yhdysvalloissa aseita on 90 sataa ihmistä kohti. Ranskassa, Kanadassa, Australiassa ja Saksassa vastaava luku on alle 30.
Uskomatonta, kerta kaikkiaan. Ihannoiko tämä kansa aseita noin paljon?

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei selitä kaikkea nuo luvut. Paljon on myös varmaan käsiaseita.
Käsiaseisiin en osaa sanoa mitään. Mutta näin äkkiseltään tiedän lähipiiristäni 7 ihmistä, jotka kuuluvat metsästysseuraan. Olen koittanut tota omaa junnuakin houkutella samaan hommaan. Jos kerran lihaa syö, sen voi varmaan tappaakin itse.

Tanskassa spekuloitiin tänään eräässä lehdessä mm. näitä asioita: suomalaiset on hiljaisia ja sisäänpäinkääntyneitä, kouluissa ei ole huolenpitoa (en tiedä, mitä tällä tarkoitettiin), suomalaiset on viinaan meneviä ja suomalaiset on perusluonteeltaan väkivaltaisia. (N. 4 kertaa enemmän tappoja ja murhia kuin Norjassa tai Tanskassa.)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Tanskassa spekuloitiin tänään eräässä lehdessä mm. näitä asioita: suomalaiset on hiljaisia ja sisäänpäinkääntyneitä, kouluissa ei ole huolenpitoa (en tiedä, mitä tällä tarkoitettiin), suomalaiset on viinaan meneviä ja suomalaiset on perusluonteeltaan väkivaltaisia. (N. 4 kertaa enemmän tappoja ja murhia kuin Norjassa tai Tanskassa.)
Kiitos sinulle, kun kerrot mitä tanskalainen lehdistö sanoi :)

x
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ihannoiko tämä kansa aseita noin paljon?
Tai metsästää?
Luvut eivät ole vertailukelpoisia eri maiden kesken. Jos jokin ase on lupavapaa ei sitä ole tilastoitu mukaan. Suomessa lasketaan esim kaasusumuttimet ampuma-aseiksi, kun ne ovat muualla lupavapaita. Lisäksi yhteen aseeseen saattaa olla useimpi hallussapitolupia. Yhdistelmäaseet vaativat jokaiselle piipulle oman lupansa. Nelihenkisellä perheellä saattaa olla 12 aseen hallussapitolupaa vaikka perheessä on itse asiassa vain yksi ase.

x
Köpiksessä on tällä hetkellä sotatila eri jengien kesken. Kaduilla ammutaan toisia ihmisiä tappamistarkoituksessa.

Sen mä olen huomanut kans,anteeks jos loukan,mutta oli poikaystäviä ja ne ovat oikeasti agressivisia liiankin,ei mikään rajaa tuntu ole,sekä nainen on kuin paska heille,mutta se on vain ja ainoastaan mun kokemukset,ei tietenkään kaikki ovat sellaisia,mäkin olen hankala joskus

Köpiksessä on tällä hetkellä sotatila eri jengien kesken. Kaduilla ammutaan toisia ihmisiä tappamistarkoituksessa.
Juu, tiedän kyllä, ihan kulmilla asutaan.
En tosin kuulu sen enempää Helvetin enkeleihin kuin maahanmuuttajajengeihinkään, niin en näe syytä pelätä.

x
Kuka sellaisista voi digata? :O
Jotkut naiset. Tämä ei tietenkään tarkoita että nämä väkivaltaisista miehistä diggaavat naiset haluavat heitä mätkittävän. Jokin alkukantainen vetovoima noissa väkivaltaisissa miehissä kuitenki on. jännitysä elämään ehkä...

x
Juu, tiedän kyllä, ihan kulmilla asutaan.
En tosin kuulu sen enempää Helvetin enkeleihin kuin maahanmuuttajajengeihinkään, niin en näe syytä pelätä.
Toivottovasti et jää tulilinjojen väliin...

Yhteistyössä