M mikä pelkuri! Vieras 03.03.2014 #1 Suomen puolustusvoimien komentaja matkusti Norjaan - Ilta-Sanomat
H "harmaa" Vieras 03.03.2014 #2 Suuren hädän? Oletkohan nyt sekoittanut Krimin niemimaan ja Suomen keskenään? Suomi ei sijaitse Ukrainassa, joten voit rentoutua.
Suuren hädän? Oletkohan nyt sekoittanut Krimin niemimaan ja Suomen keskenään? Suomi ei sijaitse Ukrainassa, joten voit rentoutua.
O onneksi Vieras 03.03.2014 #3 Onneksi puolustusministeri pikku-Kalle (reservin sivari) jäi johtamaan Suomen puolustusta.
V "vieras." Vieras 03.03.2014 #4 Minä kans ihmettelen aloitusta. Sotia käydään lähes koko ajan joka puolella maailmaa. Miten nyt on sitten jokin suuri hätä??
Minä kans ihmettelen aloitusta. Sotia käydään lähes koko ajan joka puolella maailmaa. Miten nyt on sitten jokin suuri hätä??
H huomaat kyllä Vieras 03.03.2014 #5 [QUOTE="vieras.";29633247]Minä kans ihmettelen aloitusta. Sotia käydään lähes koko ajan joka puolella maailmaa. Miten nyt on sitten jokin suuri hätä??[/QUOTE] Huomaat sen sitten kun rysyt tulevat ja joukkoraiskaavat sut.
[QUOTE="vieras.";29633247]Minä kans ihmettelen aloitusta. Sotia käydään lähes koko ajan joka puolella maailmaa. Miten nyt on sitten jokin suuri hätä??[/QUOTE] Huomaat sen sitten kun rysyt tulevat ja joukkoraiskaavat sut.