Suomen lehtiapaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Saamari soikoon, hyvin jatkuu loppupäiväkin jos aamu meni perseelleen.

Huomasin papereja järjestellessäni, että tilasin lehtiapajan kautta heinäkuussa englanninkielisen version Burda lehdestä ja maksoin sen- enkä ole saanut jumalvita ainuttakaan lehteä! |O

Nyt loppuu hymiöt jo coscaniltakin, niin äkäinen mä olen.
Mukulatkin vain riehuu ja huutaa möykkää, kissakin on kuin pirun riivaama.

Otat sinne yhteyttä ettet ole saanu lehteä. Munkin piti huomauttaa vuosi sitten, ettei ole näkyny lehteä sillon kun piti ja sit se tipahti seuraavana päivänä laatikkoon, kun ne pisti sieltä "vähän" vauhtia asioihin :hug:

[QUOTE="Majuri";22780996]Älä aina valita[/QUOTE]

Olisit sinäkin edes aito. Pyh.

Mä olen superäreällä päällä ollut koko päivän. Helevetin hormonit. Ja kissi.
JA mies joka palajaa reissulta kotiin ja rötsii heti mun jemmatupakkini.

Kommentti tulee muutaman vuoden myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan vai mitä?

Lehtiapaja.fi lähettää tilaukset eteenpäin lehden kustantajalle, joka vastaa lehden jakelusta ja laskutuksesta. Emme osaa valitettavasti sanoa tarkkaa alkamispäivää ja ulkomaalaisten tilausten alkamisessa saattaa kestää kolmekin kuukautta riippuen julkaisuaikataulusta. Kaikki tilaukseen liittyvät tiedot löytyvät tilausvahvistuksesta. Lehtien tilaukset alkavat pääasiallisesti aina seuraavasta mahdollisesta numerosta (ei aikaisemmin ilmestyneistä numeroista).

Kadonneita tilauksia voi tiedustella suoraan kustantajalta (jos haluaa säästää aikaa ja vaivaa) tai Lehtiapajan kautta tilatun ulkomaalaisen lehden tapauksessa myös Lehtiapajan asiakaspalvelusta autetaan mielellään.

Ps. Asiakaspalautteet käsitellään tulojärjestyksessä ja jokainen palaute otetaan yhtä vakavasti. Tietenkin asiakaspalvelun henkilökunta ottaa mieluummin mukavaa palautetta vastaan, mutta välillä jokainen meistä on Aamuäree. :)

Aurinkoista kesää kaikille!

Terkuin,
Lehtiapaja.fi - Tiimi

Yhteistyössä