Suomen kaamein kämppä-ohjelma (nyt subilla uusinta)

Mä en tajua, eihän tää mikään sillä siisti-ohjelma ole?! Toi eka oli oikeesti kamala olohuone ja noi kaks muuta oli ihan okei olkkareita, mut ihmiset vaan sotkenu??!! Tavaraa jokapuolella ja vaikka olis kuin hieno olkkari niin mitä sitte jos se sottapytty asukas sinne hukkuu taas paskaansa kuukaudessa?! :O
Toi eka kohde oli jo vaarallinen ja todella remontin tarpeessa!!

Vai onks mulla menny jotain ohi? :O

Ken guru
Samaa olen miettinyt, että usein kämpät on kauheita lääviä. Paitsi ei onneksi aina, kuten viimeksi? kun remontiin se keittiö missä oli parkettia kettiötasoillakin. Ja minkä tahansa asunnon saa kamalan näköiseksi kun jättää kaikki roskat lojumaan ympäri asuntoa. Remontin jälkeen lojuvat sitten vähän hienommissa puittessa vaan...uskon. Helmiä sioille.

Totta, eka olisi ollut eniten avun tarpeessa.
Mä luulen, että ohjelmaa tehdään sen verran pienemmällä budjetilla, että ton asunnon remonttitarve ylitti resurssit. Paljonhan siellä olisi pitänyt tehdä muutakin kuin stailata ja se maksaa (ja vie aikaa). Ja tuskin Teuvolla on valmiuksia esim. sähköhommiin :D

"vieras"
Sillä siisti -ohjelma olisi oikeampi noille. Sitä en käsitä, että miksi sotkupossuille sisustetaan usein sellaisia kämppiä, missä on valkoisia sohvia ja karvalankamattoja. Tuossakin laitettiin vielä vissiin valkoinen rahi. Toivottavasti olisi edes irtopäälliset.

Yhteistyössä