Suomeen leviää tappava loinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tuo on Virossa ja Venäjällä jo yleinen niin montako ihmistä siellä on kuollut tuohon loiseen? Miten helposti tarttuu esim. marjoista? Luulisi, ettei kovin helposti, sillä en ole koskaan kuullut, että marjoja ei syötäisi Virossa.

Voihan se tarttua myös kissan tai naapurin lapsen välityksellä. Jos vaikka naapurin ipana on samoillut metsässä, jossa myyräekinokokkia on.

Sori vaan, mutta myyräekinokokkoosi ei tartu kissojen ulosteesta, eikä myöskään ihmisestä toiseen (ellei siinä naapurin lapsen haalarissa ole koiranpaskaa) vaan KETTUJEN ja KOIRIEN ulosteesta. JA lisäksi ei ole todistettu, että tautia saisi varmuudella metsämarjoista. ELI ainoa varma levittäjä on LEMMIKKIKOIRA ja kuten nytkin näemme, on puistojen ja kävelyteiden pinnat kuorrutettu koiranpaskalla... Jokohan loppuis tämäkin sonnassa tallaaminen??

[QUOTE="piikki";23576931]Nyt kaikki koirat nopeasti lopetettaviksi. Päästään niistäkin paskasingoista kerralla eroon.[/QUOTE]

Täysi peesi. Ne haisee ja niistä lähtee karvoja. En koskaan voisi pitää koiraa, yäk!!

No ihan yhtälailla niistä metsämarjoista voi saada tavan myyräkuumeen johon ei varsinaista hoitoa ole ja johon voi kuolla...(tai polttopuista, marjapuskasta, hiekkalaatikolta yms yms...)

Etteks te tajuu ku teit kusetetaan.

Eivät saaneet tarpeeksi populaa ottaan sikapiikkei - piikkiä johon palstan mukaan kuolee täs parin vuoden sisässä.
Ny ne keksi tollasen.Tyypit hävittää koiransa, ja ottavat itse mahdollsien tulevan rokotteen(sikapiikki uudessa purkissa ).Avot.

Kuollaan kaikki.

Mieluummin se myyräkuumeen virus kuin tuon myyräekinokokin loismato. Tiedän että myyräkuume on aika kammottava, serkulla on ollut se. Mun pelossa ei olekaan mitään järjellistä, pelkästään tiettyjen mielikuvien synnyttämät ällötykset. :x :D

[QUOTE="BellaDonna";23577268]Sori vaan, mutta myyräekinokokkoosi ei tartu kissojen ulosteesta, eikä myöskään ihmisestä toiseen (ellei siinä naapurin lapsen haalarissa ole koiranpaskaa) vaan KETTUJEN ja KOIRIEN ulosteesta. JA lisäksi ei ole todistettu, että tautia saisi varmuudella metsämarjoista. ELI ainoa varma levittäjä on LEMMIKKIKOIRA ja kuten nytkin näemme, on puistojen ja kävelyteiden pinnat kuorrutettu koiranpaskalla... Jokohan loppuis tämäkin sonnassa tallaaminen??[/QUOTE]

Joten lähitulevaisuudessa kaikki tallaavat kaupungilla kumisaappaissa ja talojen (myös kerrostalojen) sisäänkäyntien yhteydessä on paikat, joissa kumisaappaat pestään ja desinfioidaan ennen sisäänmenoa.

Lemmikkikoiria päätyy liuta piikille ja henkensä säästäneitä koiria katsotaan pahasti kaikkialla muualla paitsi koirapuistossa ja oikeastaan vähän sielläkin.

Tätä minä olen sanonut! Mutta kun ei ihmiset usko.

Nyt on tarttuva toimeen mitä pikimmin, ennenkuin luontomme tuhoutuu. Uudille koirille sellainen vero, että vain rikkaimmat voivat niitä pitää. Noilla rahoilla voidaan sitten taistella koirien aiheuttamia järkyttäviä haittoja ja uhkia vastaan. Koirien maahantuonti lopetettava välittömästi!

Vanhat koirat saavat tietysti olla. Sen verran humaani minä olen.

Yhteistyössä