Suomalaispelaaja kääri pokerista miljoona dollaria. Onko pokeri vaikea peli?

"heh"
Itse pelihän ei ole vaikea mutta se on sitten eri asia kuinka monesta oikeasti tulee hyvä pelaaja. Ja pelaajista murto-osa saa niitä isoja voittoja, jokaista voittoa kohden joku toinen nimittäin häviää saman summan. Hae kirjastosta opus ja ala treenata mutta älä ihmeessä pistä kaikkia rahojasi yhden kortin varaan ;)

Mun broidi sijoitti alunperin 1000 € ja on voittanut mm. sen verran kerralla, että sai toisen asuntonsa maksettua velattomaksi.

En tiedä, onko se vaikeaa. Kirjoja tuo on lukenut ja jollain lailla treenannut. Palkkatyötään ei ole jättänyt :D eikä jätä, mutta kyllä siitä taskurahaa kivasti saa jos on tarpeeksi taitava.

vai että pokeria
Joo, se että voittaa muutaman 200 000 euron käden vaatii aikamoista alkupääomaa. Isoihin pöytään pääseminen vaatii 10 000- 50 000 euroa ja silti voi olla että häviät kaiken.

Peli on kyllä opelteltavissa, mutta tuurilla/sattumalla on myös iso osa. Koskaan ei voi tietää millaset kortit saa ja mitä toisella on. Suurin ongelma taitaa olla että millon pelin lopettaa. Monet varmasti ajattelee että ei vielä, seuraava käsi on varmasti se hyvä ja sitten onkin kaksi huonoa kättä ja rahat loppu.

"Olen tatuoitu jätkä!"
Sulle en pokeria suosittele =)

Alkuperäinen kirjoittaja vai että pokeria;23655487:
Joo, se että voittaa muutaman 200 000 euron käden vaatii aikamoista alkupääomaa. Isoihin pöytään pääseminen vaatii 10 000- 50 000 euroa ja silti voi olla että häviät kaiken.

Peli on kyllä opelteltavissa, mutta tuurilla/sattumalla on myös iso osa. Koskaan ei voi tietää millaset kortit saa ja mitä toisella on. Suurin ongelma taitaa olla että millon pelin lopettaa. Monet varmasti ajattelee että ei vielä, seuraava käsi on varmasti se hyvä ja sitten onkin kaksi huonoa kättä ja rahat loppu.
Olen tatuoitu jätkä!

BestPokerDeals.net
täältä sivulta http://www.bestpokerdeals.net löydät ohjeita aloittelijoille ja toki sieltä saa myös hyvät pokeri bonus ja rakeback sopimukset..Suosittelen!

"nih"
Sanoo blogissaan ihan suoraan että nettipokeri on KUOLLUT ja suosittelee harjoittelemaan, omahaa tai jtn muuta pokerivariaatiota jos tienata haluaa.

Ja yksittäisien käsien voittamisella "TAITO" pokerissa ei ole mitään merkitystä , kuka vaan teitäkin voittaa ammattilaisen vaikkapa 100 jaon kilpailussa. muistelen joskus lukeneeni että 20 000 jaon jälkeen voi ruveta laskemaan todellista voittomäärää.. bb/100 jakoa.. Mä pelasin vuodesta 99-2008 keskimäärin 2-3h päivä nykyään en enää ollenkaan koska pelin taso on noussut valtavasti, ja esim 2003joka oli mulla paras vuosi, voitin todella pienellä pelimäärällä keskimäärin 12000mk/ kk

"nih"
12000€/vuosi piti kirjoittamani.. ja kysyjälle muutaman satasen kk tuloihin voit päästä nykyään. uosittelen tutustumaan pokeritietofoorumiin tai ottamaan valmennusta.

Yhteistyössä