Suomalaisnaiset ovat vetäytyviä hiiriä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Anu Saagim MTV3:lle:
Suomalaisnaiset ovat vetäytyviä hiiriä

Anu Saagimin mielestä on ymmärrettävää, jos suomalaisnaiset tuntevat alemmuutta virolaisnaisia kohtaan. Asiasta kertoo MTV3:n Viihdeuutiset.

- Suomalaiset ovat sellaisia hiiriä, jotka vetäytyvät, eivätkä halua saada osakseen huomiota, Saagim sanoo Viihdeuutisille.

Samalla suomalaisnaiset voivat tuntea alemmuutta näyttävyyteen panostavien virolaisnaisten rinnalla. Yksi esimerkki tästä on nähty Big Brotherissa, jossa Dana ja Jelena ovat kitisseet siitä, kuinka Virossa syntynyt Kätlin hakee ja myös saa huomiota naisellisilla avuillaan.

- Tallinnassa näkee paljon enemmän suomalaismiehiä kuin naisia. Onhan se ymmärrettävää, sillä suomalaisnaiset tuntevat takuulla alemmuuden tunnetta kauniita ja näyttäviä paikallisia kohtaan, Saagim toteaa.

Saagim vihjaa, että syy siihen, että suomalaiset miehet suosivat Tallinnaan suuntautuvia työmatkoja, voi piillä juuri virolaisissa naisissa.

Saagim on arvostellut suomalaisnaisten ulkonäköä jo vuosia. Suurin kohu nousi vuoden 2005 lopulla, kun hän haukkui televisiohaastattelussa suomalaisnaisten seksikkyyden puutetta.

Mitäs ootte mieltä, arvon hiirulaiset? :xmas: Mä oon ihan sitä mieltä että...

:laugh: :laugh: :laugh:

No mä en ainakaan ole sellainen hiirulainen, mutta jotkut sit ehkä on. Tai siis, jotkuthan ovat, silminnähden.

Tuo Anu ei vaikuta mukavalta, kun hän jauhaa aina tuota samaa asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
eikö se mitään muuta keksi. aina sama laulu, vuodesta toiseen.

Kertookohan se jotai että sen täytyy vuodesta toisee samaa asiaa jankata.. ;) :D

mistä se kertoo? siitäkö että kaikkien pitäisi sopia samaan muottiin, viis omasta mukavuudesta ja käytännöllisyydestä. kai sitä voi panostaa ja tällätä jos on rahaa sitä tehdä, eikä tarvi kynnenalusiaan sotkea päivätyössä.

Itse oon ainakin onnellinen, että työelämässä mun arvostukseni perustuu, johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Ja omassa ammatissani Anu Saagim leimattaisiin bimboksi, siltä ei ostaisi kukaan mitään.

Toisaalta ihminen joka luottaa itseensä ja on varma itsestään on minusta kaunis.

Suomalaisten naisten asema perustuu kyllä ihan johonkin muuhun kuin ulkonäköön, mikä minusta on hyvä asia.

Yhteistyössä