Suomalaisnaiset ovat harmaita hiirulaisia ja kateellisia virolaisille naisille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Näin väittää Anu Saagim :) Kertokaapa, laittaudutteko te ihan oikeasti (en tarkoita ripsivärin sipaisua ja verkkareitten vaihtoa farkkuihin kauppaan lähtiessä..) vai onko suomalais naiset harmaita hiirulaisia jotka eivät halua huomiota itseensä?

Miten sinä meikkaat ja laittaudut?

jos mä en kelpaa tällaisena kuin olen, se on sitten Anu Saagimin päänsärky. Mua ei vois vähempä kiinnostaa mitä se naapurin Pertsa tai Maija miettii musta kun menen verkkareissa meikkaamattomanan kauppaan.

Siisti olen, ja jos hiukset likaiset peitän ne, mutta muuten en kyllä meikkaa kauppareissun takia.

...Anu Saagim on kovaa kyytiä vanheneva nainen huonolla itsetunnolla ja kokee välttämättömäksi huudella pöhköjä provoja tasaisin väliajoin, jotta pysyisi "pinnalla".

Äläkää ny ottako toista niin tosissaan ;)

Meikkaan ja laittaudun tilanteen mukaan, kuten valtaosa suomalaisista naisista. Arkisemmat vaatteet ja vapaa-ajan kengät puistoon ja kauppaan, siistimmät vaatteet kaupungille ja juhlavat vaatteet juhliin. Anulle tuntuu olevan suhteettoman suuri päänvaiva, että suomessa ei koeta tarpeelliseksi tälläytyä joka ainoa kerta kun siirrytään ulkotiloihin.

Eiköhän tuo ole tuollainen keski-ikäisten Suomalaisten miesten ja Saagimin oma läppä tuo itsestään huolehtiminen. Herättää lähinnä haukotusta. Kai tuo Saagim joutuu itsestään huolehtimaan, kun ei tavallinen päivätyö maistu, vaan joutuu olemaan vanhemman miehen elätettävänä. Itse tienaan omat rahani niin viihdyn ihan kivasti verkkareissa enkä jaksa murehtia virolaisista naisista :D Kauniitahan ne ovat, mutta ei ainakaan Helsinkikään mitään suohirviöitä täynnä ole...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Näin väittää Anu Saagim :) Kertokaapa, laittaudutteko te ihan oikeasti (en tarkoita ripsivärin sipaisua ja verkkareitten vaihtoa farkkuihin kauppaan lähtiessä..) vai onko suomalais naiset harmaita hiirulaisia jotka eivät halua huomiota itseensä?

No, olen minä varmasti virolaiseen kärjistykseen verrattuna. Olen hillitty ja klassinen. En mikään ilotulite.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis mie vuan sanon...:
...Anu Saagim on kovaa kyytiä vanheneva nainen huonolla itsetunnolla ja kokee välttämättömäksi huudella pöhköjä provoja tasaisin väliajoin, jotta pysyisi "pinnalla".

Äläkää ny ottako toista niin tosissaan ;)

Tätä samaa olin kirjoittamassa. :)

kyllä mä laittaudun jos koen sen tarpeelliseksi, joskus ihan muutenkin vaan. mutta emmä tosiaan ymmärrä miksi ihmeessä pitäis olla ykköset yllä ja tuntien tukan+naamanlaittoa takana jos käy kaupassa ja leikkipuistossa? ja kyllä minä olen nähnyt myös lukemattomia vähemmän laittautuneitakin virolaisia ja venäläisiä. jos nyt perus suomalainen turisti pyörii jossain tallinnan keskusta-alueen baareissa, niin ei se minusta kovin kattavaa kuvaa koko viron naisväestöstä anna...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Kyllähän keskimäärin venäläiset/virolaiset nuoret naiset kiinnittävät enemmän huomiota ulkonäköönsä kuin suomalaiset. En henk. koht nykyään laittaudu viimeisen päälle ruokakauppaan, mutta en ole kateellinen tai mitään jos joku niin tekee (ehkä tein itsekin nuorempana...)

Eivät kaikki Suomessa asuvat venäläiset ja inkerinsuomalaisetkaan suomalaista kummemmalta näytä. Ja on meilläkin omat anusagimimme, jotka haluavat päästä esille ja pysyä otsikoissa... Jokainen tyylillään: annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan...

Mun tuntemista virolais- ja venäläisnaisista ehdottomasti suurin osa ON kauniimpia, kropastaan paremmin huolehtivia, huolitellumpia kuin keskiverto suomalaisnainen. Ovat tyylikkäitä, viehättäviä, herttaisia.

Se, että heitä pitää olla huoraksi nimittelemässä, on säälittävää...kertookohan huonosta itsetunnosta vai mistä? Ei hoikka, kauniisti pukeutunut ja ehostettu nainen huora ole, tai edes sen näköinen. Ja sellaisia nuo minun tuntemat siis ovat. Ja vierastan suunnattomasti sitä ajattelutapaa, että naisen pitäisi pukeutua kuin mies ja näyttää muutenkin äijältä ollakseen uskottava.

Itse meikkaan jos jaksan, ja jos en jaksa niin en meikkaa.

Eihän se tarkoita, että jos yksi kaunis virolaistyttö päätyy tv-sarjaan, sitä että kaikki virolaistytöt olisivat kauniita ja laittautuisivat kauniiksi.

Anu Saagim on itse sieltä ääripäästä, eikä mitenkään erityisen hemaiseva. Samoin tämä BB-Dana - kaukana luonnonkauniista tai edes kauniista.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun tuntemista virolais- ja venäläisnaisista ehdottomasti suurin osa ON kauniimpia, kropastaan paremmin huolehtivia, huolitellumpia kuin keskiverto suomalaisnainen. Ovat tyylikkäitä, viehättäviä, herttaisia.

Se, että heitä pitää olla huoraksi nimittelemässä, on säälittävää...kertookohan huonosta itsetunnosta vai mistä? Ei hoikka, kauniisti pukeutunut ja ehostettu nainen huora ole, tai edes sen näköinen. Ja sellaisia nuo minun tuntemat siis ovat. Ja vierastan suunnattomasti sitä ajattelutapaa, että naisen pitäisi pukeutua kuin mies ja näyttää muutenkin äijältä ollakseen uskottava.

Itse meikkaan jos jaksan, ja jos en jaksa niin en meikkaa.

No mutta sehän on sitten tosi hieno juttu meidän idän sisarille. Emmä ymmärrä mikä siinä sitten Saagimia kaivelee aina kun pitää suomalaisia naisia säännöllisesti haukkua. Sehän on tosi hyvä jos virolaiset ovat niin kaikin tavoin suomalaisa parempia. Mä luulen, että tässä on Saagimilla enneminkin joku ongelma kuin suomalaisten itsetunnossa.

Yhteistyössä