Suomalaisilla ei tarvitse olla edes kaksista lauluääntä, kun jo tahkoaa tuhansia euroja ja faneja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympii kuunnella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tympii kuunnella

Vieras
Esim:

Haloo Helsinki (sillä tytöllä on ehdottomasti Suomen huonoin ja mauttomin lauluääni ja laulutaidot ihan perseestä)

Vesa-Matti Loiri (mörisee jotain ihan käsittämätöntä ja epäselvää örinää, sais mennä vaikka hevipändiin laulajaksi, ei mitään väliä, silti uppoaa kuin kuuma veitsi voihin)

Irwin Goodman (tarviiko perustella??)

Jouni Hynynen (maailman epävireisin)

Onneksi Suomessa on myös niitä laulajia, joilla on oikeasti hyvä ääni ja laulavat kauniisti. Esimerkkinä vaikkapa:
Jenni Vartiainen
Anna Abreu
Pete Parkkonen
Antti Tuisku
Robin
Isac Eliot

Mun mielestä kyllä kenelläkään mainitsemallasi ei ole mitenkään erityisen hyvä ääni :D Hyviä viihdyttäjiä he toki voi silti olla....

Ihan totta! En ole mainitsemiani artisteja kuullutkaan livenä, joten voi olla aika karua kuultavaa silti. :O
Haloo Helsinkiä en ainakaan halua ikinä mennä kuuntelemaan livenä, koska studioäänitteessäkin kuulostaa niin karmealta.

Jos väität et Elli Haloolla ja Vesa Matti Loirilla on huono ääni niin oot kyllä aika väärässä :/ livenä kuullu ekaa ja menee kyllä ihan nuotilleen, muutenki upee ja kaunis, puhdas ja herkkä ääni. Ehkä et pidä persoonnallisemmasta lauluäänestä, mutta ei nuo kyllä huonoja ole:) minusta superihania ?

Onko Hynynen oikeasti jonkun bändin solisti? Oon aina luullut et se on kitaristi tms. :D

Aloittaja taitaa olla max. yläasteikäinen kun noin krhm... no vaikka sitten lapsellista musiikkia kuuntelee. :D

Ei mutta oikeasti, kaikki luettelemasi artistit ehkä jenni vartiaista lukuunottamatta on autotunen kanssa laulavia musiikkituottajien sätkyukkoja.

Onko Hynynen oikeasti jonkun bändin solisti? Oon aina luullut et se on kitaristi tms. :D

Aloittaja taitaa olla max. yläasteikäinen kun noin krhm... no vaikka sitten lapsellista musiikkia kuuntelee. :D

Ei mutta oikeasti, kaikki luettelemasi artistit ehkä jenni vartiaista lukuunottamatta on autotunen kanssa laulavia musiikkituottajien sätkyukkoja.

Kyllä kai nyt nyt edes vähän aikaansa seuraava ihminen on Kotiteollisuudesta kuullut? Sen verta bändi on vuosienvarrella ollut mediassa esillä vaikkei musiikista perustaisikaan.

Yhteistyössä