Suomalaisia chatteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chatit?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

chatit?

Vieras
Onko enää chatteja, joihin ei ole rekisteröitymispakkoa tai pakkoa liittyä samalla johonkin yhteisöön?

Ennen oli chatteja, vaikka kuinka paljon ja varsinkin 90-luvun teiniaikoina ne olivat ns kova juttu.

Joo ainoat vapaat chatit, joita olen löytänyt ovat seuraavat seksi-chatit.

Livechat: Tervetuloa Livechat-sivustolle

Herkku.net

Noissa chateissa 90 prosenttia on miehiä. Osa 10 prosentista on naisia esittäviä miehiä, joten hankala laskea kuinka monta oikeaa naista kyseisissä chateissa on. Jos olet nainen, niin onneksi olkoon! Jos olet mies, niin kannattaa yrittää jutella naisten kanssa jossain muualla.

Suosittelen kokeilemaan uuden sosiaalisen median ilmaista chattia, missä voi kirjoitella myös rekisteröitymättä! Soosoo.fi on uusi ja lupaava sosiaalinen media, joka palkitsee käyttäjän aktiivisuudesta mm. hesburgerin lahjakorteilla yms.

Chattaile nyt!

Moi

oletteko muut kokeillu randomi.fi chattiä.
Itse pari kertaa käynyt.
Löysin hyvää juttuseuraa.
Yritin hakea myös naisista juttuseuraa mut eipä sellaista löytynyt. Ne miehet joiden kanssa juttelin sanoivat samaa että naisia on vähemmän. Ja varsinkin kun rajasin alle kolmekymppiset pois...

Mut tuo vois olla hyvä paikka kun vaan aikuisia käyttäjiä tulisi lisää. Oli mukava turista kun olu töissä tylsää :)

[QUOTE="randomi";30742294]Moi

oletteko muut kokeillu randomi.fi chattiä.
Itse pari kertaa käynyt.
Löysin hyvää juttuseuraa.
Yritin hakea myös naisista juttuseuraa mut eipä sellaista löytynyt. Ne miehet joiden kanssa juttelin sanoivat samaa että naisia on vähemmän. Ja varsinkin kun rajasin alle kolmekymppiset pois...

Mut tuo vois olla hyvä paikka kun vaan aikuisia käyttäjiä tulisi lisää. Oli mukava turista kun olu töissä tylsää :)[/QUOTE]

Pitäisikö siirtyä sinne? Alkaa kyllästyttämään tämä palsta.