Minä en kästä miten nyky naiset voivat harrastaa noin paljon seksiä eri ihmisten kanssa kun täällä lueskelen teidän juttuja minä olen vasta 20 pojannulikka itäsuomesta ENkä Ole harrastanut seksiä kun 1 naisen kanssa jonka kanssa olen ollut jo 3vuotta seurustelu suhde alkoi tämän kyseisen neidin kanssa mopoiässä mutta alettii niiqu Olee vasta 3 vuotta sitten. JA minua ITSeäni AHdistaa AJAtus kun tyttöystäväni kertoi että on harrastanut seksiä jo 6 luokalla ihan kokeilumielessä!!!!!!!! MIT ÄVITTUA kyllä minua jo 6 luokalla pimpentti kiinnosti ja halusin sitä mutta en uskaltanut yrittää olen tosi ujo mutta siis en ymmärrä? onko se normaalia että paneskellaan vain ketä sattuu ja millon sattuu? eikö se ole minun mielestä semmoinen herkku mitä saa jos on joku kunnon kumppani eikä semmoinen jonka on tuntenut 3päivää kreikan rannalla? MItä helvettiä?
ja asiasta kolmanteen SAAKO SItä PImpenttiä niin helposti naisilta kun annatte ymmärtää? onkose vain mennä baarii iskeä silmänsä johonkin tanssilattialla hamustella sitä ja tarjota juomia esittää rikasta ja rakasta ja sanoa että TUleppas meille???
Nuoria suomalaisnaisia, jotka koettavat vastustaa rasismia levittämällä haaransa kaikille vastaantuleville peniksellisille afrikkalaisille. Se, mitä he tekevät, ei toki ole järkevää eikä suositeltavaa, mutta mitäpä tyhmähkö ja hyvää tarkoittava tyttö muutakaan voisi tehdä osoittaakseen myötätuntoaan ja solidaarisuuttaan. Älli ei riitä lukemaan esimerkiksi lääkäriksi ja auttamaan kärsiviä afrikkalaisia konkreettisesti, eikä siellä tsetsekärpästen, kuolemanpartioiden ja shifta-maantierosvojen seassa olisikaan oikeasti kivaa hikoilla ja pelätä. Mustan miehen kanssa makaaminen sitä vastoin onnistuu vähän himmeämmältäkin hilsulta. Tietysti maailmanparantamisharrastus on monelle tytölle vain, kuten nettilegenda Rauli Lauhanen totesi räävittömän hauskassa novellissaan tiedotusopin opiskelija Tiinasta, tapa päästä fyysisesti kosketukseen jännittävän väristen miesten kanssa.
Mutta puhutaanpa siitä, mikä tytöt saa unohtamaan oman turvallisuutensa ja hankkimaan tartuntoja kaukomailta ja kaukomaalaisilta. Nuorten tyttöjen seksiturismi on jo perinne: omana ylioppilaskesänäni luokan älykkötyttö - se, jonka kanssa minä kilpailin numeroissa - ja luokan kaunotarhupakko lähtivät yhteiselle Sisilian-matkalle, ja sen kyllä arvaa, mitä neidot siellä tekivät. Sitten kun vähän vanhempana, jo yliopistossa, aloin ujosti ottaa kontaktia tyttöihin, osoittautui, että molemmat ensimmäiset ihastukseni - toinen heistä hieman uskovaisuuteenkin taipuvainen - olivat hankkineet ensikokemuksensa Kreikan aurinkorantojen hurmurien kanssa ja pitivät asiaa täysin luonnollisena. Jos joskus pääsisin pitämään seksivalistustuntia murrosikäisille pojille - ja voitte uskoa, että siitä oppitunnista pojat puhuisivat viikkokausia jälkeenpäin - korostaisin tätä sadistisesti nautiskellen: immuunikato on kuolemantauti ja voitte saada sen vaikka siltä kaikkein enkelimäisimmältä pikku uskistytöltä, koska on hyvin mahdollista, että hän on käynyt hakemassa ihkuja pikku pöpsykkäisiä Sisilian, Kreikan, Afrikan tai Jamaikan ammattisonneilta. Tervetuloa seksin maailmaan, pojat.
Mutta tämähän ei ole ongelma Suomessa, eihän? En nyt niinkään sanoisi. Täällä meilläpäin ei ehkä yleisesti olla sitä mieltä, että seksi pitäisi jättää vain avioliittoon, mutta sitä vastoin on kyllä liikkeellä vahingollisia käsityksiä siitä, että seksi kuuluu yhteen rakkauden kanssa. Rakkaus on yksi väärinkäytetyimpiä sanoja ja käsitteitä, mitä maailmasta löytyy. Luonnollisesti esimerkiksi minä aikuisena miehenä koen syvää tyydytystä ja kiitollisuutta siitä, että saan lopultakin olla yhdessä minulle sopivan ihmisen kanssa, enkä todellakaan halua vähätellä sitä pätkääkään. On kuitenkin väärin saarnata rakkaudesta nuorille tytöille, jotka ovat vielä niin sieluttomia, tyhmiä ja vailla elämänkokemusta, etteivät tiedä, millaisen ihmisen kanssa haluaisivat olla ja mitkä ominaisuudet heille todellisuudessa ovat kumppanissa ratkaisevan tärkeitä. Käytännön tulos rakkausevankeliumin saarnaamisesta nimittäin on, että he viehtyvät seksuaalisluontoisesti johonkuhun pinnallisin perustein jännittävältä vaikuttavaan huithapeliin - nettislangilla sanottuna YTM:ään - ja olettavat tai luulottelevat tämän kujakattipanetuksensa olevan sitä paljon puhuttua rakkautta. He siis rakastuvat johonkin rantapummiin, ja koska kondomin käyttö on epäromanttista - eihän rakastetulla voi olla sukupuolitautia, eihän? - kaikkia kivoja asentoja ja variaatioita kokeillaan estottomasti, ilman inhottavaa kumin hajua.