Suomalaiset miehet vs ulkomaalaiset

• Viestiketjun aloittaja Kokemusta on...
  • Ensimmäinen viesti
djorts
Tämähän on tietenkin mielipideasia, ja minun mielipiteeni on että ulkomaalaiset miehet vievät tämän kisan voiton! siis huhhuh, on kyllä kokemusta ollut siitä kuinka suomessa olen baarissa ja siellä on vain kahdenlaista miessorttia, joko niitä karjalalippispäisiä jotka tulevat sammumispisteessä juttelemaan / löyhkäämään viereen, tai niitä jotka katselevat tiskin toiselta puolelta, hymyilevät ja siihen se jääkin - ei uskalla tulla juttelemaan.
Toisin kuin ulkomailla miehet tulevat oitis heti juttelemaan ja osoittavat kiinnostuksen, tanssivat ja pyrkivät läheisyyteen. i love it !
itselläni on saksalainen miesystävä ja toisella siskoistani on turkkilainen miesystävä.
Kyllä ne vain vetää!
Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa, pitää paikkaansa!
Viinaa viinaa ja viina se suomimies tarvitsee ennenkuin alkaa homma pyörimään- eikä se ole hyvä.

Niinhän se on ,että te suomalaiset naiset olette sellaisia. Teillähän on ongelma tämä Suomalainen mies! Itse kun tulen juttelemaan tai hakemaan tanssimaan , ja vieläpä selvin päin , niin reaktio: Iltani on pilalla. Ja näitä tapauksia on ollut monia kymmeniä.. Ja on Fakta!

Viimeksi muokattu:
mies 40
Voihan se olla että poikkeuksiakin löytyy, mutta se kokemus mikä minulla on suomalaisista niin ovat hieman flegmaattisia... Ulkomaalaiset miehet osaavat näyttää heti kiinnostuksensa ja huomioivat naista...Suomalainen vasta viinapullon juotuaan uskaltaa ylipäätään lähestyä naista. Tämä on nyt aika raju yleistys, mutta tällainen näkemys minulla on.

Suomalainen nainen on ylimielinen, heikko itsetunto. Nyt vasta kypsemmällä iällä voin todeta, että olen onnellinen mies , että Luoja on minua varjellut tälläiselta otukselta!!

Viimeksi muokattu:
Maarit76
Joissain kulttuureissa ne miehet on oikeesti todella ärsyttäviä. Tunkee heti seuraan eikä millään usko, jos en ole kiinnostunut. Tosin olen törmännyt samanlaisiin mutta vähän lievempiin versioihin Suomessakin.

Pitänee pistää sormus sormeen ja näytellä naimisissa olevaa ensi kerralla, jos erehdyn matkustamaan taas tiettyihin maihin.

Joka tapauksessa, musta tuntuu että miehet on kaikissa maissa aika samanlaisia. Mutta onneksi suomalainen mies ymmärtää sanan 'ei'.

Lentäjänpoika
Joissain kulttuureissa ne miehet on oikeesti todella ärsyttäviä. Tunkee heti seuraan eikä millään usko, jos en ole kiinnostunut. Tosin olen törmännyt samanlaisiin mutta vähän lievempiin versioihin Suomessakin.

Pitänee pistää sormus sormeen ja näytellä naimisissa olevaa ensi kerralla, jos erehdyn matkustamaan taas tiettyihin maihin.

Joka tapauksessa, musta tuntuu että miehet on kaikissa maissa aika samanlaisia. Mutta onneksi suomalainen mies ymmärtää sanan 'ei'.
> Suomalaisnaisilta saa maailmalla helpoiten pillua, kaikkihan sen nyt on tienny iät ajat
mikään salaisuus varmaan enää vai..

Viimeksi muokattu:
Maarit76
Alkuperäinen kirjoittaja Lentäjänpoika;11174234:
> Suomalaisnaisilta saa maailmalla helpoiten pillua, kaikkihan sen nyt on tienny iät ajat
mikään salaisuus varmaan enää vai..
Jaa no mikäs siinä on että suomimiehet ei sitten osaa olla ilosia siitä että hekin saa. Vai saavatko ;)

Hmmm
Luin ketjun läpi, ja kiinnitin huomiota erääseen asiaan: kuinka ollakaan kehitysmaista/köyhemmistä maista tulevat ovat aina "kuumia", "kokeilunhaluisia", "heillä on luonteva suhtautuminen seksiin" eivätkä he "vaadi liikoja". Todellisuudessahan taitaa olla niin, että suurin määrä seksikumppaneita, eniten erikoisia kokeiluja ja luonteva suhtautuminen seksiin on tyypillistä nimenomaan rikkaiden ja modernien länsimaiden naisille ja miehille. Suurimmassa osassa kehitysmaita itseään hiukankin kunnollisena pitävä perhe pyrkii kasvattamaan erityisesti tyttärensä siveiksi ja heitä pidetään seksiaioista hiukan ulkona ja tietämättöminä. Eri asia ovat sitten yhteiskunnan pohjamuta sekä sellaiset ihmiset, joiden on pakko yrittää keinolla millä hyvänsä kohentaa elintasoaan. Yksi näistä keinoista on rikkaiden ulkomaisten perässä juokseminen, heidän toiveisiinsa vastaaminen ja pyrkimys saada heiltä rahaa tai päästä naimisiin. Jotenkin luulen, että noiden köyhempien maiden miesten ja naisten koetun "kuumuuden" taustalla on enemmänkin köyhyys ja miellyttämisen halu, kuin varsinainen kova himo.
Iskit naulan kantaan. Hyvä kirjoitus.

Viimeksi muokattu:
nakkepoika
Minä en kästä miten nyky naiset voivat harrastaa noin paljon seksiä eri ihmisten kanssa kun täällä lueskelen teidän juttuja minä olen vasta 20 pojannulikka itäsuomesta ENkä Ole harrastanut seksiä kun 1 naisen kanssa jonka kanssa olen ollut jo 3vuotta seurustelu suhde alkoi tämän kyseisen neidin kanssa mopoiässä mutta alettii niiqu Olee vasta 3 vuotta sitten. JA minua ITSeäni AHdistaa AJAtus kun tyttöystäväni kertoi että on harrastanut seksiä jo 6 luokalla ihan kokeilumielessä!!!!!!!! MIT ÄVITTUA kyllä minua jo 6 luokalla pimpentti kiinnosti ja halusin sitä mutta en uskaltanut yrittää olen tosi ujo mutta siis en ymmärrä? onko se normaalia että paneskellaan vain ketä sattuu ja millon sattuu? eikö se ole minun mielestä semmoinen herkku mitä saa jos on joku kunnon kumppani eikä semmoinen jonka on tuntenut 3päivää kreikan rannalla? MItä helvettiä?

ja asiasta kolmanteen SAAKO SItä PImpenttiä niin helposti naisilta kun annatte ymmärtää? onkose vain mennä baarii iskeä silmänsä johonkin tanssilattialla hamustella sitä ja tarjota juomia esittää rikasta ja rakasta ja sanoa että TUleppas meille???

anni
Minä en kästä miten nyky naiset voivat harrastaa noin paljon seksiä eri ihmisten kanssa kun täällä lueskelen teidän juttuja minä olen vasta 20 pojannulikka itäsuomesta ENkä Ole harrastanut seksiä kun 1 naisen kanssa jonka kanssa olen ollut jo 3vuotta seurustelu suhde alkoi tämän kyseisen neidin kanssa mopoiässä mutta alettii niiqu Olee vasta 3 vuotta sitten. JA minua ITSeäni AHdistaa AJAtus kun tyttöystäväni kertoi että on harrastanut seksiä jo 6 luokalla ihan kokeilumielessä!!!!!!!! MIT ÄVITTUA kyllä minua jo 6 luokalla pimpentti kiinnosti ja halusin sitä mutta en uskaltanut yrittää olen tosi ujo mutta siis en ymmärrä? onko se normaalia että paneskellaan vain ketä sattuu ja millon sattuu? eikö se ole minun mielestä semmoinen herkku mitä saa jos on joku kunnon kumppani eikä semmoinen jonka on tuntenut 3päivää kreikan rannalla? MItä helvettiä?

ja asiasta kolmanteen SAAKO SItä PImpenttiä niin helposti naisilta kun annatte ymmärtää? onkose vain mennä baarii iskeä silmänsä johonkin tanssilattialla hamustella sitä ja tarjota juomia esittää rikasta ja rakasta ja sanoa että TUleppas meille???

Nuoria suomalaisnaisia, jotka koettavat vastustaa rasismia levittämällä haaransa kaikille vastaantuleville peniksellisille afrikkalaisille. Se, mitä he tekevät, ei toki ole järkevää eikä suositeltavaa, mutta mitäpä tyhmähkö ja hyvää tarkoittava tyttö muutakaan voisi tehdä osoittaakseen myötätuntoaan ja solidaarisuuttaan. Älli ei riitä lukemaan esimerkiksi lääkäriksi ja auttamaan kärsiviä afrikkalaisia konkreettisesti, eikä siellä tsetsekärpästen, kuolemanpartioiden ja shifta-maantierosvojen seassa olisikaan oikeasti kivaa hikoilla ja pelätä. Mustan miehen kanssa makaaminen sitä vastoin onnistuu vähän himmeämmältäkin hilsulta. Tietysti maailmanparantamisharrastus on monelle tytölle vain, kuten nettilegenda Rauli Lauhanen totesi räävittömän hauskassa novellissaan tiedotusopin opiskelija Tiinasta, tapa päästä fyysisesti kosketukseen jännittävän väristen miesten kanssa.

Mutta puhutaanpa siitä, mikä tytöt saa unohtamaan oman turvallisuutensa ja hankkimaan tartuntoja kaukomailta ja kaukomaalaisilta. Nuorten tyttöjen seksiturismi on jo perinne: omana ylioppilaskesänäni luokan älykkötyttö - se, jonka kanssa minä kilpailin numeroissa - ja luokan kaunotarhupakko lähtivät yhteiselle Sisilian-matkalle, ja sen kyllä arvaa, mitä neidot siellä tekivät. Sitten kun vähän vanhempana, jo yliopistossa, aloin ujosti ottaa kontaktia tyttöihin, osoittautui, että molemmat ensimmäiset ihastukseni - toinen heistä hieman uskovaisuuteenkin taipuvainen - olivat hankkineet ensikokemuksensa Kreikan aurinkorantojen hurmurien kanssa ja pitivät asiaa täysin luonnollisena. Jos joskus pääsisin pitämään seksivalistustuntia murrosikäisille pojille - ja voitte uskoa, että siitä oppitunnista pojat puhuisivat viikkokausia jälkeenpäin - korostaisin tätä sadistisesti nautiskellen: immuunikato on kuolemantauti ja voitte saada sen vaikka siltä kaikkein enkelimäisimmältä pikku uskistytöltä, koska on hyvin mahdollista, että hän on käynyt hakemassa ihkuja pikku pöpsykkäisiä Sisilian, Kreikan, Afrikan tai Jamaikan ammattisonneilta. Tervetuloa seksin maailmaan, pojat.

Mutta tämähän ei ole ongelma Suomessa, eihän? En nyt niinkään sanoisi. Täällä meilläpäin ei ehkä yleisesti olla sitä mieltä, että seksi pitäisi jättää vain avioliittoon, mutta sitä vastoin on kyllä liikkeellä vahingollisia käsityksiä siitä, että seksi kuuluu yhteen ”rakkauden” kanssa. ”Rakkaus” on yksi väärinkäytetyimpiä sanoja ja käsitteitä, mitä maailmasta löytyy. Luonnollisesti esimerkiksi minä aikuisena miehenä koen syvää tyydytystä ja kiitollisuutta siitä, että saan lopultakin olla yhdessä minulle sopivan ihmisen kanssa, enkä todellakaan halua vähätellä sitä pätkääkään. On kuitenkin väärin saarnata ”rakkaudesta” nuorille tytöille, jotka ovat vielä niin sieluttomia, tyhmiä ja vailla elämänkokemusta, etteivät tiedä, millaisen ihmisen kanssa haluaisivat olla ja mitkä ominaisuudet heille todellisuudessa ovat kumppanissa ratkaisevan tärkeitä. Käytännön tulos rakkausevankeliumin saarnaamisesta nimittäin on, että he viehtyvät seksuaalisluontoisesti johonkuhun pinnallisin perustein ”jännittävältä” vaikuttavaan huithapeliin - nettislangilla sanottuna YTM:ään - ja olettavat tai luulottelevat tämän kujakattipanetuksensa olevan sitä paljon puhuttua ”rakkautta”. He siis ”rakastuvat” johonkin rantapummiin, ja koska kondomin käyttö on epäromanttista - eihän ”rakastetulla” voi olla sukupuolitautia, eihän? - kaikkia kivoja asentoja ja variaatioita kokeillaan estottomasti, ilman inhottavaa kumin hajua.

Viimeksi muokattu:
juffe
jotenkin paistaa läpi raju ykeistäminen, niin naisten kuin miestenkin, viesteissä täällä. jos nyt joku suominainen käyttäytyy kuin horo tai suomipoika ryyppää ja örisee, niin eihän se millään tarkoita sitä että kaikki ovat sellaisia. löytyy niitä paskiaisia juntteja ihan ihanista italialaisista, turkkilaisista ja saksalaisistakin, kaikista löytyy! ja löytyy kunnollisia, aivoilla ajattelevia naisiakin. itselläni on sellainen. ja mitä itseeni tulee, olen hyväkäytöksinen, en örise, en juurikaan juo, olen suht komea ja hyvässä duunissa. olen kielitaitoinen ja huumorintajuinen. olen aina saanut sen naisen jonka haluan. kaikkia ei voi saada.

jos nyt joku haluaa täällä diivailla jollain ulkomaalaisella poika,-tai tyttöystävällä niin mitä sitten? keneltä se on pois?

Suomalainen nainen
Minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että suomalainen mies on minulle sopiva. Kokemuksesta en voi puhua, vain kahden kanssa olen ollut ja molemmat suomalaisia. Pidän suomalaisten rehtiydestä. Mihinkään en vaihtaisi tuota nykyistä puhuvaa ja pussaavaa jöröukkoani. Olkootkin välillä tietokonenörtti ja tylsimys. Hänen takiaan jaksan pitää itseni kunnossa. Itse en yhtään pidä tuosta kulttuurista että kehumalla pyritään samaan joku sänkyyn tai että pitäisi baarista etsiä seksiseuraa, ei sovi minulle. Tuosta olen samaa mieltä, että kurjalta se kuulostaa, kun suomalaiset miehet haukkuvat kaikki suomalaiset naiset. Onhan niitä "laitapuolia" niin miehissä kuin naisissakin, mutta ollaan kuitenkin samaa sakkia. Joten arvostetaan toisiamme, ihanat suomalaiset :)

niih kuka haukkuu
Minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että suomalainen mies on minulle sopiva. Kokemuksesta en voi puhua, vain kahden kanssa olen ollut ja molemmat suomalaisia. Pidän suomalaisten rehtiydestä. Mihinkään en vaihtaisi tuota nykyistä puhuvaa ja pussaavaa jöröukkoani. Olkootkin välillä tietokonenörtti ja tylsimys. Hänen takiaan jaksan pitää itseni kunnossa. Itse en yhtään pidä tuosta kulttuurista että kehumalla pyritään samaan joku sänkyyn tai että pitäisi baarista etsiä seksiseuraa, ei sovi minulle. Tuosta olen samaa mieltä, että kurjalta se kuulostaa, kun suomalaiset miehet haukkuvat kaikki suomalaiset naiset. Onhan niitä "laitapuolia" niin miehissä kuin naisissakin, mutta ollaan kuitenkin samaa sakkia. Joten arvostetaan toisiamme, ihanat suomalaiset :)

Luuletko usean netissä räyhäävän Pohjanmaan, Lapin tai Savon peräkylän pojan edes postimorsionsa ja maksullisten lisäksi oikeita naisia nähneen. Internet valitettavasti tuo suomalaisen yhteiskunnan huonot puolet näkyvästi esiin.

Viimeksi muokattu:
ööö etkä KELA öööö
jotenkin paistaa läpi raju ykeistäminen, niin naisten kuin miestenkin, viesteissä täällä. jos nyt joku suominainen käyttäytyy kuin horo tai suomipoika ryyppää ja örisee, niin eihän se millään tarkoita sitä että kaikki ovat sellaisia. löytyy niitä paskiaisia juntteja ihan ihanista italialaisista, turkkilaisista ja saksalaisistakin, kaikista löytyy! ja löytyy kunnollisia, aivoilla ajattelevia naisiakin. itselläni on sellainen. ja mitä itseeni tulee, olen hyväkäytöksinen, en örise, en juurikaan juo, olen suht komea ja hyvässä duunissa. olen kielitaitoinen ja huumorintajuinen. olen aina saanut sen naisen jonka haluan. kaikkia ei voi saada.

jos nyt joku haluaa täällä diivailla jollain ulkomaalaisella poika,-tai tyttöystävällä niin mitä sitten? keneltä se on pois?

Lukutaitoinen et varmaan kuitenkaan ole.

Viimeksi muokattu:
ha ha ha pelle
No jos olis kysymys naisista niin sanoisin että ulkomaalaiset naiset ovat yleensä ''kuumempia''. Ja moni todella kaunis ei ole leuhka kun taas monet kauniit suomalaisnaiset ovat sitä. En tiedä mistä johtuu mutta olen jotenkin aina ollut ''suositumpi'' ulkomaalaisnaisten keskuudessa. Kai se on siksi että ovat avoimempia ja heihin on helpompi tutustua. Suomalaisiin nyt on muutenkin vaikea tutustua. Ja todellakin ulkomaalaisnaiset eivät ole yleensä niin leuhkoja. Mutta eiköhän se ole tavallaan aikakin ''uudistaa'' verenperintöä että on enemmän seka-avioliittoja. =)

Tässä taas malliesimerkki peräkylän pojasta. Maksullisia äiteen rahoilla kokeillut ja ny o nii esperttiä.

Viimeksi muokattu:
suomyytti
Aika huvittava otsikko. Tuskin suomalaiset ovat niin erikoinen poikkeus maailman tuhansien kansojen joukossa, että kaikki muut kansat voi niputtaa yhteen suomalaisten edessä.

kokemusta on
Mitä mieltä olette, ovatko ulkomaalaiset miehet ´kuumempia´ kuin suomalaiset? Minä luulen että ulkomaalaista löytyy enemmän kiihkeyttä, kestävyyttä ja ennenkaikkea kiinnostusta...
Itselläni on erittäin paljon kokemusta ulkomaalaisista miehistä, sekä eurooppalaisista että sen ulkopuolelta tulevista. Mielestäni ulkomaalaiset ovat avoimempia ja osaavat puhua tunteista paremmin kuin suomalaiset. He ovat myös hauskempia ja osaavat ottaa elämän rennommin. Kehuvat helpommin eivätkä mieti liikaa muiden mielipiteitä.

Ulkonäöllisiä piirteitä en ota huomioon, koska en tunne vetoa hyvännäköisiin narsistisiin miehiin.

Viimeksi muokattu:
nappiotsa
Itselläni on erittäin paljon kokemusta ulkomaalaisista miehistä, sekä eurooppalaisista että sen ulkopuolelta tulevista. Mielestäni ulkomaalaiset ovat avoimempia ja osaavat puhua tunteista paremmin kuin suomalaiset. He ovat myös hauskempia ja osaavat ottaa elämän rennommin. Kehuvat helpommin eivätkä mieti liikaa muiden mielipiteitä.

Ulkonäöllisiä piirteitä en ota huomioon, koska en tunne vetoa hyvännäköisiin narsistisiin miehiin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä